Oferta pracy

Asystent ds. administracyjno-księgowych

Pryzmat Sp. z o.o. sp. k.

  • Wrocław

    Wrocław, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło 6 miesięcy temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie działu księgowości w bieżących pracach administracyjnych związanych z obsługą księgową spółki.

  • Układanie i segregowanie dokumentów wpływających do działu księgowości.

  • Wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego w zakresie prostych operacji gospodarczych (np. wyciągi bankowe, kasa;).

  • Kontrola i uzgadnianie kont księgowych w zakresie należności.

Nasze wymagania

  • Wyksztalcenie minimum średnie (preferowane kierunki: ekonomia, rachunkowość, administracja).

  • Rzetelność, odpowiedzialność i terminowość.

  • Umiejętność analitycznego myślenia.

  • Dobra organizacja własnego czasu pracy i zaangażowanie.

  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.

  • Dobra praktyczna znajomość MS Office: Exel i Outlook.

To oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę o prace na czas określony (około dwóch lat)

  • Pracę w rozwijającej się firmie o rozpoznawalnej marce.

  • Pomoc przy wdrożeniu do pracy i niezbędne szkolenia.

  • Pracę w eksperckim i przyjaznym zespole nastawionym na współpracę.

  • Program multisport i możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie.

Pryzmat Sp. z o.o. sp. k.

Pryzmat sp. z o.o. sp.k. zajmuje się najmem i sprzedażą urządzeń drukujących oraz produkcją i dystrybucją tonerów i tuszów do drukarek.

Przewiń do profilu firmy