Ta oferta pracy jest nieaktualna od 89 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent ds. administracyjnych z językiem niemieckim

  • Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie pokaż mapę
  • Asystent
  • 25.10.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    IGP Polska sp. z o.o. sp. k.

    Przedsiębiorstwo IGP Polska sp. z o.o. sp. k. wywodzi się z niemieckiego I.G. Pflanzenzucht - wiodącego zrzeszenia hodowców w zakresie hodowli i nasiennictwa roślin uprawnych w Europie.

    W związku z dynamicznym rozwojem sprzedaży w Polsce do naszego biura w Bydgoszczy poszukujemy ambitnej, pełnej pasji i kreatywności osoby gotowej podjąć wyzwanie objęcia stanowiska:

    Asystent ds. administracyjnych z językiem niemieckim

    Miejsce pracy: Bydgoszcz

    Opis stanowiska:

    • koordynacja prac administracyjnych
    • kontakt z centralą w Niemczech
    • tłumaczenia raportów i dokumentów na potrzeby wewnętrznej komunikacji
    • kontrola i zarządzanie danymi

    Wymagania:

    • znajomość języka niemieckiego w stopniu bardzo dobrym, płynna komunikacja
    • zdolności analityczne oraz prezentacyjne
    • bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu Office
    • prawo jazdy kat. B

    Oferujemy:

    • pracę w renomowanym przedsiębiorstwie o silniej pozycji rynkowej
    • umowę o pracę oraz atrakcyjne wynagrodzenie
    • narzędzia niezbędne do pracy oraz osiągania wyznaczonych celów
    • stabilną, ciekawą oraz kreatywną pracę w młodym i dynamicznym zespole

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w języku niemieckim klikając w przycisk aplikowania. Odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.


    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.