Asystent ds. e-Commerce

  • Warszawa, mazowieckie
  • Jubilerska 10, 04-190 Warszawa, Polska pokaż mapę
  • Asystent
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • 2019-08-29
  • Ważna jeszcze 12 dni (do 2019-09-28)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

     

    Kim jesteśmy?

     

    Od ponad 40 lat NORAUTO zajmuje się naprawą oraz obsługą samochodów osobowych. Norauto jest liderem międzynarodowej grupy motoryzacyjnej Mobivia, skupiającej 19 różnych marek z zakresu szeroko pojętej mobilności, działających w 12 krajach świata i zatrudniających ponad 21 000 pracowników.

     

    W Polsce NORAUTO:

    • zatrudnia 700 pracowników;
    • posiada 38 centrów samochodowych (serwis samochodowy i sklep);
    • obsługuje wszystkie marki samochodów osobowych;
    • wykonuje większość usług związanych z przeglądem bądź naprawą pojazdów osobowych;
    • oferuje klientom szeroką gamę produktów motoryzacyjnych
      - poznaj nas lepiej na: www.pracawnorauto.pl
    Biorąc pod uwagę dynamiczny rozwój sklepu internetowego www.norauto.pl, powiększamy zespół działu E-commerce w naszym biurze w Warszawie
    (Praga Południe) i poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    ASYSTENT DS. E-COMMERCE
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref. ACE/09/2019

     

    Jakie zadania wiążą się z tym stanowiskiem?

    • Telefoniczna i mailowa obsługa infolinii oraz klientów sklepu internetowego;
    • Umawianie dzwoniących klientów na usługi serwisowe;
    • Koordynowanie realizacji zamówień internetowych;
    • Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych;
    • Wsparcie działu Marketingu w bieżących pracach.

    Co oferujemy?

    • Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego w dużej międzynarodowej organizacji;
    • Ciekawą pracę i brak rutyny;
    • Szkolenia podnoszące kwalifikacje;
    • Sympatyczny zespół nastawiony na dzielenie się wiedzą;
    • Przełożonego, który wspiera swoich pracowników;
    • Korzystny pakiet socjalny (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, program sportowy).

    Jakie są nasze oczekiwania?

    • Rok doświadczenia w telefonicznej lub stacjonarnej obsłudze klienta;
    • Dyspozycyjność (praca obejmuje również 2 soboty w miesiącu);
    • Chęć i umiejętność nawiązania kontaktu z klientem: komunikatywność, empatia, opanowanie;
    • Pasja motoryzacyjna oraz podstawowa znajomość motoryzacji;
    • Umiejętność obsługi komputera.

    Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV za pomocą przycisku:

     

    Informujemy, że będziemy odpowiadać tylko na wybrane oferty, pozostałym kandydatom dziękujemy za zainteresowanie.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Norauto Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Jubilerska 10, jako administratora danych osobowych w rozumieniu rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (RODO) dla celów realizacji niniejszego procesu rekrutacji.

    Podanie danych osobowych jest dobrowolne i przyjmuję do wiadomości, że przysługuje mi prawo wglądu do treści moich danych, ich poprawiania lub uzupełniania oraz złożenia oświadczenia o cofnięciu niniejszej zgody w każdym momencie.

    Dodatkowo prosimy o zapoznanie się z następującą klauzulą informacyjną:
    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych informujemy, że:
    1) administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Norauto Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (04-190) przy ul. Jubilerskiej 10;
    2) wszelkie pytania dotyczące Pana/Pani danych osobowych należy kierować na adres mailowy: [email protected];
    3) Pana/Pani dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacyjnego, na podstawie art. 6 ust 1 pkt a;
    4) Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane żadnym podmiotom zewnętrznym;
    5) Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
    6) Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania procesu rekrutacyjnego oraz w obowiązkowym okresie przechowywania dokumentacji związanej z rozpatrywaniem roszczeń o naprawienie szkody wyrządzonej czynem niedozwolonym na etapie rekrutacji, ustalonym zgodnie z odrębnymi przepisami;
    7) posiada Pan/ Pani prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia sprzeciwu;
    8) ma Pan/ Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, w sytuacji gdy uzna Pan/ Pani, iż przetwarzanie Pana/ Pani danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO);
    9) podanie przez Pana/ Panią danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym. Brak Pana/ Pani zgody na podanie danych osobowych oznacza niemożność realizacji procesu rekrutacyjnego.