Oferta pracy

Asystent ds. fakturowania

CANPACK GroupO firmie

CANPACK Group

Starowiejska 28

Brzesko

Grupa CANPACK jest jednym z najbardziej zaawansowanych technologicznie i największych producentów opakowań w Europie, Azji, Afryce i Ameryce Południowej.
W ciągu ostatnich lat działalności Grupa CANPACK osiągnęła spektakularne sukcesy i stała się nowoczesną Grupą Kapitałową. Obecnie jesteśmy jednym z wiodących producentów opakowań na świecie z kilkoma tysiącami pracowników pracujących w zakładach na czterech kontynentach
 
Aktualnie poszukujemy osoby do pracy w spółce
CAN-PACK Food and Industrial Packaging sp. z o.o. w Brzesku na stanowisku:
Asystent ds. fakturowania
(Umowa na zastępstwo)

Główne obowiązki:

  • przygotowywanie dokumentów dotyczących sprzedaży i transportu oraz przekazywanie ich do innych działów współpracujących;
  • sporządzanie miesięcznych zestawień korekt na potrzeby działu księgowości;
  • kompletowanie dokumentów transportowych dla przewoźników;
  • współpraca z działami: Księgowości, Magazynów, Spedycji oraz Agencją Celną;
  • księgowanie i kontrolowanie dokumentów sprzedażowych, sporządzanie not, dokumentów zaliczkowych oraz faktur korygujących;
  • potwierdzanie z kontrahentami krajowymi korekt sprzedaży do celów prawidłowego rozliczenia VAT;
  • kompletowanie dokumentów transportowych dla przewoźników;
  • organizowanie odbiorów opakowań transportowych;
  • przygotowywanie dokumentów oraz danych w systemie do obsługi opakowań transportowych, przekazywanie ich do innych działów oraz kontrahentów;
  • kontrolowanie oraz potwierdzanie sald opakowań transportowych;
  • kontakt z kontrahentami krajowymi oraz zagranicznymi;
  • archiwizacja dokumentów oraz raportowanie danych.

Wymagania kluczowe:

  • wykształcenie minimum średnie, preferowane kierunki związane z obszarem ekonomii, logistyki;
  • znajomość pakietu Office;
  • zainteresowanie w dziedzinie prawa podatkowego, przepisów celnych, rachunkowości;
  • dobra organizacja pracy, nastawienie na realizację zadań i pracę zespołową;
  • komunikatywność, dyspozycyjność;
  • znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym komunikację biurową z kontrahentami;
  • mile widziana znajomość systemu SAP.

W zamian oferujemy:

  • interesującą pracę w szybko rozwijającej się grupie kapitałowej;
  • stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
  • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do zajmowanego stanowiska;
  • możliwość ciągłego doskonalenia i zdobywania doświadczeń;
  • atrakcyjny pakiet socjalny w tym:
    • opieka medyczna LUXMED
    • bezpłatny basen, sauna i kręgielnia;
    • spotkania integracyjne i wycieczki;
    • Pracowniczy Program Emerytalny;
    • dofinansowanie do wczasów;
    • świadczenia pieniężne na święta;
    • paczki okolicznościowe dla dzieci.

 

Osoby zainteresowane, spełniające powyższe wymagania prosimy o przesłanie aktualnego CV klikając przycisk "Aplikuj"
Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi Kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy