Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Matbud Mateusz Kalata z siedzibą w Warszawie przy ul. Batalionów Chłopskich 85 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent ds. finansowo – administracyjnych w firmie budowlanej

Matbud Mateusz KalataO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna jeszcze 23 dni
    do: 20 sie 2021
  • Asystent

Matbud Mateusz Kalata

Jesteśmy dynamicznie rozwijająca się firmą z branży budowlanej istniejącą na rynku od 2008 roku. Nasza firma zajmuje się docieplaniem (ocieplaniem), budynków jednorodzinnych i budynków kilkupiętrowych.

Asystent ds. finansowo – administracyjnych w firmie budowlanej

Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • kompleksowa obsługa sekretariatu w tym przyjmowanie gości, obsługa telefonów i wszelkich urządzeń biurowych,             
  • prowadzenie rejestru korespondencji (przychodzącej i wychodzącej) 
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz kompletowanie i archiwizowanie
  • wystawianie faktur sprzedaży
  • wprowadzanie przelewów do systemu bankowego,
  • monitorowanie terminowości regulowania należności
  • księgowanie wyciągów bankowych,
  • kontrola i analiza rozrachunków z kontrahentami i pracownikami
  • prowadzenie kasy i sporządzanie miesięcznych raportów,
  • rozliczanie pracowników z pobranej gotówki i kart przedpłaconych,
  • wsparcie administracyjno-biurowe pozostałych komórek organizacyjnych,
  • prowadzenie bieżącej dokumentacji firm (m.in. współpraca z prawnikiem), przygotowanie i redagowanie pism,
  • aktualizowanie danych Spółek (ubezpieczenia samochodowe, firmowe, KRS, (zaświadczenia o niezaleganiu w ZUS i US),
  • składanie dokumentów w Urzędach Administracji Państwowej (ZUS, US inne Urzędy),
  • dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek w całym biurze,
  • zaopatrzenie biura w sprzęt i materiały biurowe oraz zarządzanie zapasami materiałów biurowych.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • dobra znajomość obsługi sprzętów biurowych oraz pakietu MS Office
  • doświadczenie w firmie budowlanej minimum 1 rok
  • umiejętność praktycznego wykorzystania arkuszy kalkulacyjnych
  • zaangażowanie, systematyczność, dokładność, terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • wysoka kultura osobista
  • prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

* znajomość programu Symfonia Finanse i Księgowość

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • praca w młodym i dynamicznym zespole
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • prywatna opieka medyczna


Jesteśmy dynamicznie rozwijająca się firmą z branży budowlanej istniejącą na rynku od 2008 roku. Nasza firma zajmuje się docieplaniem (ocieplaniem), budynków jednorodzinnych i budynków kilkupiętrowych.

Asystent ds. finansowo – administracyjnych w firmie budowlanej

Opis stanowiska:

  • kompleksowa obsługa sekretariatu w tym przyjmowanie gości, obsługa telefonów i wszelkich urządzeń biurowych,             
  • prowadzenie rejestru korespondencji (przychodzącej i wychodzącej) 
  • nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów oraz kompletowanie i archiwizowanie
  • wystawianie faktur sprzedaży
  • wprowadzanie przelewów do systemu bankowego,
  • monitorowanie terminowości regulowania należności
  • księgowanie wyciągów bankowych,
  • kontrola i analiza rozrachunków z kontrahentami i pracownikami
  • prowadzenie kasy i sporządzanie miesięcznych raportów,
  • rozliczanie pracowników z pobranej gotówki i kart przedpłaconych,
  • wsparcie administracyjno-biurowe pozostałych komórek organizacyjnych,
  • prowadzenie bieżącej dokumentacji firm (m.in. współpraca z prawnikiem), przygotowanie i redagowanie pism,
  • aktualizowanie danych Spółek (ubezpieczenia samochodowe, firmowe, KRS, (zaświadczenia o niezaleganiu w ZUS i US),
  • składanie dokumentów w Urzędach Administracji Państwowej (ZUS, US inne Urzędy),
  • dbanie o właściwy wizerunek firmy oraz estetykę i porządek w całym biurze,
  • zaopatrzenie biura w sprzęt i materiały biurowe oraz zarządzanie zapasami materiałów biurowych.

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • dobra znajomość obsługi sprzętów biurowych oraz pakietu MS Office
  • doświadczenie w firmie budowlanej minimum 1 rok
  • umiejętność praktycznego wykorzystania arkuszy kalkulacyjnych
  • zaangażowanie, systematyczność, dokładność, terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
  • dobra organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • wysoka kultura osobista
  • prawo jazdy kat. B

Mile widziane:

* znajomość programu Symfonia Finanse i Księgowość

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • praca w młodym i dynamicznym zespole
  • atrakcyjne warunki zatrudnienia
  • prywatna opieka medyczna

Ogłoszenie archiwalne