Asystent ds. klientów korporacyjnych

Fobos Invest Sp. z o.o.O firmie

  • Sztum

    pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 5 lat temu
  • Asystent

Fobos Invest Sp. z o.o.

Jesteśmy liderem w świadczeniu usług kontraktowych dla międzynarodowych koncernów branży spożywczej.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydatów ze Sztumu, Malborka, Kwidzyna i okolic na stanowisko:

ASYSTENT DS. KLIENTÓW KORPORACYJNYCH

Miejsce pracy: Sztum
Region: pomorskie
Numer referencyjny: Nr ref. AKK/01/2015
  • kontakt z Klientem międzynarodowym
  • planowanie zleceń produkcyjnych w oparciu o zapotrzebowania Klientów oraz dostępność materiałów
  • monitorowanie stanu zapasów magazynowych
  • planowanie dostaw i współpraca ze spedytorami.
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • wykształcenie wyższe (ekonomia, transport i logistyka)
  • zdolności analityczne
  • bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excela)
  • wysoka kultura osobista
  • mile widziane doświadczenie zawodowe we współpracy z klientem lub dostawcami (w firmie produkcyjnej).
  • zdobywanie doświadczeń w firmie będącej liderem w swojej branży
  • możliwość awansu zawodowego i finansowego
  • szkolenia niezbędne na stanowisku pracy
  • wspomaganie innowacyjnych projektów dla międzynarodowych koncernów.

Zapraszamy Kandydatów o szerokich horyzontach myślowych i wysokim poziomie odpowiedzialności.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego
klikając przycisk Aplikuj pod ogłoszeniem.


Prosimy o załączenie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.97 r.  (Dz. U. 1997 Nr 133 poz. 883).”

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.


Jesteśmy liderem w świadczeniu usług kontraktowych dla międzynarodowych koncernów branży spożywczej.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydatów ze Sztumu, Malborka, Kwidzyna i okolic na stanowisko:

ASYSTENT DS. KLIENTÓW KORPORACYJNYCH

Numer ref.: Nr ref. AKK/01/2015
  • kontakt z Klientem międzynarodowym
  • planowanie zleceń produkcyjnych w oparciu o zapotrzebowania Klientów oraz dostępność materiałów
  • monitorowanie stanu zapasów magazynowych
  • planowanie dostaw i współpraca ze spedytorami.
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • wykształcenie wyższe (ekonomia, transport i logistyka)
  • zdolności analityczne
  • bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excela)
  • wysoka kultura osobista
  • mile widziane doświadczenie zawodowe we współpracy z klientem lub dostawcami (w firmie produkcyjnej).
  • zdobywanie doświadczeń w firmie będącej liderem w swojej branży
  • możliwość awansu zawodowego i finansowego
  • szkolenia niezbędne na stanowisku pracy
  • wspomaganie innowacyjnych projektów dla międzynarodowych koncernów.

Zapraszamy Kandydatów o szerokich horyzontach myślowych i wysokim poziomie odpowiedzialności.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego
klikając przycisk Aplikuj pod ogłoszeniem.


Prosimy o załączenie oświadczenia: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.97 r.  (Dz. U. 1997 Nr 133 poz. 883).”

Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu z wybranymi kandydatami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy