Oferta pracy

Asystent ds. Komunikacji Marketingowej i Social Media

4KRAFT sp. z o.o.O firmie

4KRAFT sp. z o.o.

Tatrzańska 1/5

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • wsparcie zespołu komunikacji w publikowaniu treści w social mediach wg kalendarza komunikacji (publikacja w ramach serwisu facebook, instagram, linkedin)

  • wsparcie zespołu komunikacji w realizacji współpracy z influencerami

  • wspieranie zespołu komunikacji w sporządzaniu prezentacji, raportów i analiz

  • współpraca z innymi działami w firmie oraz podwykonawcami zewnętrznymi (m. in. agencje kreatywne, graficy - freelancerzy, graficy z zespołu własnego)

  • wsparcie zespołu komunikacji w działaniach administracyjnych

  • realizacja dodatkowych zadań zleconych przez przełożonego zgodnych z posiadanymi kompetencjami, np. korekta stylistyczna wybranych treści komunikacyjnych, wsparcie w tworzeniu treści (copy) pod wybrane posty do social mediów, research rynkowy w ustalonym przez managera zakresie dot. komunikacji

  • dbanie o spójność przekazu i wizerunku marki

Nasze wymagania

  • wykształcenie wyższe lub są w trakcie studiów (mile widziane kierunki: marketing, komunikacja, PR)

  • podstawowa wiedza z zakresu marketingu i komunikacji

  • chęć rozwoju w obszarze marketingu

  • bardzo dobrą znajomości obsługi komputera i pakietu MS Office

  • dobra znajomość obsługi social mediów (umiejętność publikowania treści)

  • znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację

  • kreatywność, inicjatywa, nieszablonowe podejście do realizowanych projektów

  • umiejętność planowania pracy, w tym priorytetyzacji zadań

  • systematyczność i terminowość

  • mile widziana znajomość innych języków

To oferujemy

  • stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę pracę

  • przejrzysty system wynagradzania i premiowania

  • przyjazną atmosferę opartą o wzajemny szacunek, zaufanie i współpracę

  • możliwość wykorzystania znajomości języka obcego w międzynarodowym środowisku

  • możliwość zdobycia doświadczenia w Dziale Marketingu w firmie o globalnym zasięgu

  • dofinansowanie do rozwijania wiedzy i kompetencji wymaganych na stanowisku

  • dofinansowanie do benefitów takich jak opieka medyczna (Luxmed) i karta Multisport

  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego

  • praca od poniedziałku do piątku w pełnym wymiarze czasu pracy z możliwością pracy zdalnej i elastycznego dostosowania godzin rozpoczęcia pracy

  • imprezy integracyjne

4KRAFT sp. z o.o.

4KRAFT to właściciel marki Kinderkraft, czołowego brandu produktów dziecięcych w Polsce i Europie. Działamy w kanałach sprzedaży tradycyjnej i e-commerce wykorzystując modele B2B oraz B2C. Firma powstała w 2011 roku i stale się rozwijamy, a naszym celem jest zostać liderem rynku!

Naszą misją jest zapewnienie młodym rodzicom rozwiązań, które sprawią, że powitanie na świecie wyczekiwanego maleństwa będzie łatwiejsze. Nad każdym z naszych produktów pracuje zespół specjalistów, który dopracowuje wszystkie szczegóły dbając o bezpieczeństwo, funkcjonalność i design produktów.

Poszukujemy pozytywnych, zaangażowanych osób, które chcą wspólnie budować pozycję czołowej marki produktów dziecięcych.

Przewiń do profilu firmy