Ta oferta pracy jest nieaktualna od 155 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent ds. księgowości - z językiem rosyjskim/Ассистент бухгалтера со знанием русского языка

  • Zielona Góra, lubuskie
  • Asystent
  • 2019-01-15

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top
    Biuro Petra - dostawca usług księgowych z programem dla firm, to nowoczesne biuro rachunkowe z potencjałem dalszego rozwoju, korzystające z innowacyjnych rozwiązań w zakresie organizacji pracy i obsługi klienta. Istnieje od 2010 roku, lider w dostarczaniu usług księgowych w regionie, o ugruntowanej pozycji rynkowej w skali kraju. (www.biuropetra.pl)

    Jeżeli samodzielność, zaangażowanie i potrzeba rozwoju to Twoje cechy, zapraszamy Cię do dołączenia do naszego zespołu!

    Asystent ds. księgowości - z językiem rosyjskim/
    Ассистент бухгалтера со знанием русского языка

    Miejsce pracy: Zielona Góra

    W związku z nieprzerwanym napływem klientów poszukujemy kolejnej osoby do zespołu obsługującego klientów rosyjskojęzycznych, najlepiej z doświadczeniem na podobnym stanowisku, która z czasem będzie miała także możliwość rozwinąć się jako samodzielna księgowa.


    Po przeszkoleniu i wdrożeniu do Twoich obowiązków będzie należało przede wszystkim wykonywanie następujących zadań:

    • klarowna komunikacja telefoniczna i mailowa z rosyjskojęzycznymi klientami biura, zwłaszcza na początkowym etapie ich współpracy z biurem, m.in. udzielanie informacji
      o warunkach i modelach współpracy, zasadach naliczania opłaty za usługi księgowe, odpowiedzi na pytania klientów
    • tłumaczenia informacji i dokumentów związanych ze współpracą na linii biuro-klient, m.in. zmiany w cenniku i w regulaminie świadczenia usług, na stronie www, w szablonach maili wysyłanych klientom, w systemie IT
    • weryfikacja i wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu F-K
    • wprowadzanie wyciągów bankowych, sprawdzanie rejestrów, rozliczanie rozrachunków
    • inne bieżące prace pod nadzorem księgowej

    Wymagania:

    • doskonała znajomość języka rosyjskiego w mowie i w piśmie – najlepiej język rosyjski jako język ojczysty
    • dobra znajomość języka polskiego – przynajmniej w stopniu komunikatywnym
    • kompetencje, umiejętności i praktyczne doświadczenie pozwalające na wykonywanie ww. zadań
    • doświadczenie w zakresie obsługi klientów oraz w pracy z dokumentami
    • rzetelność, elastyczność i zaangażowanie
    • komunikatywność i umiejętność współpracy - w zespole oraz w ramach obsługi klientów

    Jak będziesz pracować?

    • zapewniamy okres wdrożeniowy – na zapoznanie się z naszą filozofią pracy
    • Twój opiekun pomoże Ci stawiać pierwsze kroki, udzieli niezbędnych wskazówek
    • pracujemy na specjalnie dla nas przygotowanym systemie Petra24, który poza tym, że jest przyjazny i intuicyjny, bardzo wspiera obsługę klientów i pracę księgową
    • Jeżeli masz inne ciekawe doświadczenia zawodowe lub ambicje pracy w księgowości  – u nas z pewnością będzie możliwość wykorzystania tego w praktyce


    Gdzie będziesz pracować?


    W nowoczesnych biurach w naszym Centrum księgowym przy ul. Dekoracyjnej w Zielonej Górze.


    Co możesz zyskać?


    Przestrzeń do zdobywania nowych doświadczeń zawodowych, możliwość rozwoju w dziedzinie księgowości, stabilne warunki zatrudnienia, wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i zaangażowania, nowoczesne i przyjazne miejsce pracy.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.