Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Terra Investmetns z siedzibą w Warszawie przy ul. Madalińskiego 42 (Pracodawca, Administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez Pracodawcę/Administratora danych Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent ds. Nieruchomości Komercyjnych

Terra InvestmentsO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna 6 godzin
  • Asystent

Terra Investments

Terra Investments od 2004 roku działa na rynku nieruchomości komercyjnych. Specjalizujemy się w zakupie i sprzedaży obiektów komercyjnych, wynajmie powierzchni biurowych w budynkach klasy A i B

Aktualnie poszukujemy osób na stanowiska:

Asystent ds. Nieruchomości Komercyjnych

Miejsce pracy: Warszawa

OPIS STANOWISKA

  • Monitorowanie rynku powierzchni biurowych w Warszawie i innych miastach.
  • Zapoznanie się z budynkami biurowymi /istniejące - w budowie - projektowane/
  • Uzupełnianie informacji o w/w obiektach i Najemcach w bazie Terra
  • Kontakt z klientami Terra
  • Nawiązywanie nowych relacji z podmiotami/firmami planującymi zmianę lokalizacji lub renegocjacje swoich umów najmu

Intencją Terra Investments jest wyszkolenie w/w osoby do poziomu pełnej samodzielności tj. prowadzenia transakcji najmu począwszy od pierwszego kontaktu z klientem, prezentację nieruchomości, analizę opłacalności, kończąc na negocjowaniu finalnych zapisów umowy najmu klienta.

WYMAGANIA

  • nie jest wymagane doświadczenie z zakresu nieruchomości komercyjnych
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, w tym rozmowy telefoniczne
  • duża samodzielność, komunikatywność
  • "out of box thinking"
  • sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
  • znajomość języka angielskiego w stopniu swobodnej rozmowy telefonicznej jest warunkiem "must"
  • Idealnym kandydatem/ką będzie osoba ostatnich lat studiów/studiów zaocznych, kierunki ścisłe, anglistyka, jednak nie jest to decydujące kryterium wyboru kandydatów.

OFERUJEMY

  • Stałe wynagrodzenie.
  • Bonus bazujący na zaangażowania na wstępnym etapie pracy
  • Prowizję w miarę zawierania/asystowania w transakcjach najmu

Stanowisko daje możliwość poznania rynku nieruchomości komercyjnych w tym rynku powierzchni biurowych, poznania mechanizmów działających przy najmie, zakupie, komercjalizacji obiektów.

Pozycja ta pozwala również na nawiązanie kontaktów z osobami decyzyjnymi /podejmującymi zazwyczaj decyzję na poziomie zarządów firmy/, poznania głównych podmiotów rynku nieruchomości komercyjnych /deweloperów, funduszy nieruchomości, międzynarodowych najemców/ innych firm doradczych, operujących na rynku tak powierzchni biurowych jak i całym rynku nieruchomości.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.


Terra Investments od 2004 roku działa na rynku nieruchomości komercyjnych. Specjalizujemy się w zakupie i sprzedaży obiektów komercyjnych, wynajmie powierzchni biurowych w budynkach klasy A i B

Aktualnie poszukujemy osób na stanowiska:

Asystent ds. Nieruchomości Komercyjnych

OPIS STANOWISKA

  • Monitorowanie rynku powierzchni biurowych w Warszawie i innych miastach.
  • Zapoznanie się z budynkami biurowymi /istniejące - w budowie - projektowane/
  • Uzupełnianie informacji o w/w obiektach i Najemcach w bazie Terra
  • Kontakt z klientami Terra
  • Nawiązywanie nowych relacji z podmiotami/firmami planującymi zmianę lokalizacji lub renegocjacje swoich umów najmu

Intencją Terra Investments jest wyszkolenie w/w osoby do poziomu pełnej samodzielności tj. prowadzenia transakcji najmu począwszy od pierwszego kontaktu z klientem, prezentację nieruchomości, analizę opłacalności, kończąc na negocjowaniu finalnych zapisów umowy najmu klienta.

WYMAGANIA

  • nie jest wymagane doświadczenie z zakresu nieruchomości komercyjnych
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów, w tym rozmowy telefoniczne
  • duża samodzielność, komunikatywność
  • "out of box thinking"
  • sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań
  • znajomość języka angielskiego w stopniu swobodnej rozmowy telefonicznej jest warunkiem "must"
  • Idealnym kandydatem/ką będzie osoba ostatnich lat studiów/studiów zaocznych, kierunki ścisłe, anglistyka, jednak nie jest to decydujące kryterium wyboru kandydatów.

OFERUJEMY

  • Stałe wynagrodzenie.
  • Bonus bazujący na zaangażowania na wstępnym etapie pracy
  • Prowizję w miarę zawierania/asystowania w transakcjach najmu

Stanowisko daje możliwość poznania rynku nieruchomości komercyjnych w tym rynku powierzchni biurowych, poznania mechanizmów działających przy najmie, zakupie, komercjalizacji obiektów.

Pozycja ta pozwala również na nawiązanie kontaktów z osobami decyzyjnymi /podejmującymi zazwyczaj decyzję na poziomie zarządów firmy/, poznania głównych podmiotów rynku nieruchomości komercyjnych /deweloperów, funduszy nieruchomości, międzynarodowych najemców/ innych firm doradczych, operujących na rynku tak powierzchni biurowych jak i całym rynku nieruchomości.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Ogłoszenie archiwalne