Oferta pracy

Klikając „Aplikuj” lub przesyłając zgłoszenie bezpośrednio do ogłoszeniodawcy wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Apogeum Real Estate Sp. z o.o. moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent ds. nieruchomości komercyjnych

APOGEUM REAL ESTATE Sp. z o.o.O firmie

  • Władysława Korotyńskiego 23
    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 15 dni
    do: 02 lip 2021
  • Umowa o pracę, Umowa zlecenie, Kontrakt B2B
  • Pełny etat, Część etatu, Dodatkowa/tymczasowa
  • Asystent

APOGEUM REAL ESTATE Sp. z o.o.

Władysława Korotyńskiego 23

Warszawa

APOGEUM REAL ESTATE Sp. z o.o.

należy do prężnej grupy spółek działających w sektorze nieruchomości komercyjnych

Asystent ds. nieruchomości komercyjnych

Miejsce pracy: Warszawa

Twoje przyszłe zadania:

  • Bieżąca współpraca i wsparcie projektów obsługi nieruchomości komercyjnych (transakcje, komercjalizacja, zarządzanie).
  • Wyszukiwanie, opracowywanie i kompletowanie informacji oraz dokumentów dotyczących nieruchomości.
  • Wspieranie obsługi klientów biznesowych.
  • Aktywne poszukiwanie ofert nieruchomości do sprzedaży według ustalonych kryteriów.
  • Wsparcie w negocjacjach warunków handlowych.
  • Aktualizacja informacji w systemie CRM.
  • Uczestnictwo w spotkaniach z klientami.
  • Współpraca w obsłudze biura i bieżących działaniach firmy.

Jakiej osoby szukamy?

  • Zaangażowanej, z motywacją i zapałem do pracy i rozwoju.
  • Kreatywnej, odpowiedzialnej oraz samodzielnej.
  • Aktywnie posługującej się pakietem MS Office (w szczególności Word, Excel).
  • Wyróżniającej się wytrwałością, dobrą organizacją własnego czasu pracy oraz samodyscypliną.
  • Komunikatywnej, łatwo nawiązującej relacje, otwartej na częsty kontakt telefoniczny z klientami.
  • Posiadającej wykształcenie wyższe (lub studia w trakcie).
  • Dodatkowym atutem będzie posługiwanie się językiem angielskim w stopniu dobrym oraz prawo jazdy kategorii B.

Co my oferujemy?

  • Stabilność zatrudnienia w wymiarze pełnego etatu na podstawie umowy o pracę (lub innej formy do ustalenia).
  • Możliwość uzgodnienia elastycznych godzin pracy.
  • Przyjazną atmosferę pracy i kulturę wzajemnego wsparcia.
  • Możliwość rozwoju kompetencji w zakresie branży nieruchomości.
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, CRM).


należy do prężnej grupy spółek działających w sektorze nieruchomości komercyjnych

Asystent ds. nieruchomości komercyjnych

Twoje przyszłe zadania:

  • Bieżąca współpraca i wsparcie projektów obsługi nieruchomości komercyjnych (transakcje, komercjalizacja, zarządzanie).
  • Wyszukiwanie, opracowywanie i kompletowanie informacji oraz dokumentów dotyczących nieruchomości.
  • Wspieranie obsługi klientów biznesowych.
  • Aktywne poszukiwanie ofert nieruchomości do sprzedaży według ustalonych kryteriów.
  • Wsparcie w negocjacjach warunków handlowych.
  • Aktualizacja informacji w systemie CRM.
  • Uczestnictwo w spotkaniach z klientami.
  • Współpraca w obsłudze biura i bieżących działaniach firmy.

Jakiej osoby szukamy?

  • Zaangażowanej, z motywacją i zapałem do pracy i rozwoju.
  • Kreatywnej, odpowiedzialnej oraz samodzielnej.
  • Aktywnie posługującej się pakietem MS Office (w szczególności Word, Excel).
  • Wyróżniającej się wytrwałością, dobrą organizacją własnego czasu pracy oraz samodyscypliną.
  • Komunikatywnej, łatwo nawiązującej relacje, otwartej na częsty kontakt telefoniczny z klientami.
  • Posiadającej wykształcenie wyższe (lub studia w trakcie).
  • Dodatkowym atutem będzie posługiwanie się językiem angielskim w stopniu dobrym oraz prawo jazdy kategorii B.

Co my oferujemy?

  • Stabilność zatrudnienia w wymiarze pełnego etatu na podstawie umowy o pracę (lub innej formy do ustalenia).
  • Możliwość uzgodnienia elastycznych godzin pracy.
  • Przyjazną atmosferę pracy i kulturę wzajemnego wsparcia.
  • Możliwość rozwoju kompetencji w zakresie branży nieruchomości.
  • Niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, CRM).

Ogłoszenie archiwalne