Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent ds. obsługi biura i klienta

FILIPIAK BABICZ LEGAL sp.k.O firmie

FILIPIAK BABICZ LEGAL sp.k.

Grunwaldzka 38

Poznań

Twój zakres obowiązków

  • nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów w kancelarii, w tym ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej

  • prowadzenie kalendarza spotkań oraz rozpraw

  • organizowanie oraz obsługa spotkań z Klientami

  • wsparcie w rzetelnej i prawidłowej komunikacji pomiędzy pracownikami kancelarii

  • archiwizacja dokumentów

Nasze wymagania

  • posiadasz minimum dwuletnie doświadczenie w pracy w sekretariacie sądu lub kancelarii prawnej

  • cenisz porządek i terminowość, a Twoje drugie imię to Komunikatywność

  • bierzesz odpowiedzialność za rezultat podejmowanych decyzji

  • racjonalnie zarządzasz swoim czasem pracując z dużą ilością informacji

  • w pracy kierujesz się tolerancją i empatią

  • lubisz zapach kawy, szum drukarki i dźwięk dzwonka telefonu

  • znasz język angielski w stopniu pozwalającym na profesjonalne budowanie i utrzymywanie relacji telefonicznych i mailowych z Klientami

To oferujemy

  • renomowanego i stabilnego pracodawcę

  • wyjątkową atmosferę pracy, wsparcie „starszych” kolegów

  • biuro w centrum Poznania

  • udział w spotkaniach integracyjnych, akcjach charytatywnych, wspólne biegi i gry

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie nauki języków

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • możliwość pracy zdalnej

  • spotkania integracyjne

FILIPIAK BABICZ LEGAL sp.k.

FILIPIAK BABICZ LEGAL sp.k. jest drugą kancelarią w Polsce pod względem tempa wzrostu w latach 2013-2018, liderem w kategorii „Prawo karne dla biznesu” i rekomendowaną kancelarią w kategorii „Fuzje, przejęcia, restrukturyzacje i upadłości” (według rankingu Rzeczpospolitej). Kancelaria zapewnia zarówno bieżącą obsługę prawną jak i specjalizuje się w trudnych, i skomplikowanych sprawach gospodarczych, karnych oraz restrukturyzacjach.

Kancelarię tworzy ponad 60 osobowy zespół wyspecjalizowanych adwokatów i radców prawnych, w tym pracowników naukowych Uniwersytetu im. A. Mickiewicza w Poznaniu, aplikantów adwokackich i radcowskich oraz prawnicy i asystenci. W stałym wymiarze współpracujemy z doradcami podatkowymi, biegłym rewidentem, rzecznikami patentowymi oraz specjalistami z dziedziny zamówień publicznych oraz własności przemysłowej.

Nasi prawnicy są ekspertami Banku Światowego, członkami międzynarodowych stowarzyszeń prawniczych (Insol) oraz British Polish Chamber of Commerce, a także członkami Ministerialnych Zespołów Legislacyjnych.

Przewiń do profilu firmy