Ta oferta pracy jest nieaktualna od 5 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent ds. Obsługi Klienta i Reklamacji

  • Warsaw, Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Asystent
  • 14.02.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Asystent ds. obsługi klienta i reklamacji
    Miejsce pracy: Warsaw, Warszawa

    JAK WYGLĄDA PRACA NA +?

    Jeśli jesteś zainteresowany zdobywaniem nowej wiedzy i rozwijaniem swoich umiejętności, zapraszamy do skorzystania z naszej oferty. Zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie aktywne wspieranie procesów reklamacyjnych. Szukamy otwartych osób, którym kontakt z ludźmi daje radość i satysfakcję. Oferujemy Tobie perspektywę zatrudnienia w firmie, która jest wiodącym integratorem rozwiązań logistycznych.

    TWOJE OBOWIĄZKI

    • kontakt z klientem w zakresie realizacji reklamacji
    • obsługa telefoniczna i e-mailowa klienta
    • wsparcie administracyjne procesu obsługi reklamacji spedycyjnych
    • kompletowanie dokumentacji reklamacyjnej w oparciu o wyznaczone standardy
    • analiza i sporządzanie raportów jakościowych i ilościowych dotyczących rozpatrzonych reklamacji

    TWOJE PLUSY

    • doświadczenie w kontakcie i prowadzeniu rozmów z klientami
    • pozytywne nastawienie do ludzi oraz łatwość w budowaniu relacji
    • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office - w szczególności Excel
    • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
    • doświadczenie w branży spedycyjnej mile widziane
    • znajomość procedur reklamacyjnych oraz prawnych aspektów obsługi klienta - mile widziane
    • podstawowa znajomość przepisów z zakresu spedycji i reklamacji

    NASZE PLUSY

    Kuehne+Nagel jest dużą, stabilną firmą o międzynarodowym środowisku, która oferuje pewność zatrudnienia. U nas odnajdziesz dobrą atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole specjalistów. Zapewniamy udział w lokalnych i międzynarodowych programach rozwojowych, a także pakiet świadczeń pozapłacowych: opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie, pakiety sportowe, dofinansowanie do szkoleń i kursy językowe w pracy.

    W Kuehne+Nagel wierzymy w ludzi ich pasje. Jesteśmy zorientowani na rozwój pracowników i ich wspieranie w osiąganiu ponadprzeciętnych rezultatów. Nie znamy granic - działamy z lądu, wody i powietrza…. Jesteś na +?

    O KUEHNE + NAGEL

    Jako operator one stop shopping oferujemy pełen zakres usług logistycznych w ramach spedycji lotniczej, morskiej, drogowej, kolejowej oraz logistyki kontraktowej i zintegrowanej. Kuehne + Nagel zatrudnia ponad 79 000 pracowników w ponad 1300 lokalizacjach w 100 krajach i jest jedną z największych firm logistycznych na świecie. W Polsce działa od ponad 25 lat świadcząc usługi w 27 lokalizacjach i zatrudniając ponad 1800 specjalistów.

    Dofinansowanie
    do prywatnej opieki medycznej
    Prywatne ubezpieczenie na życie
    Zniżki i benefity
    dla pracowników
    Dofinansowanie
    do szkoleń i kursów językowych
    Odpowiednie wdrożenie do organizacji
    Praca
    w międzynarodowym środowisku
    Praca w firmie będącej liderem w branży logistycznej
    Administratorem danych osobowych jest spółka Kuehne+Nagel Sp. z o.o. z siedzibą w Gądki 62-023, ul. Spedycyjna 1.
     
    Dane kontaktowe inspektora ochrony danych: [email protected]
     
    Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody również na potrzeby przyszłych rekrutacji.
     
    Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia rekrutacji. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i wymaga Pani/Pana wyraźnej zgody.
     
    Przysługuje Pani/Panu prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed cofnięciem zgody. Dane osobowe będą przetwarzane aż do ewentualnego wycofania przez Panią/Pana zgody na przetwarzanie danych w procesie rekrutacji, nie dłużej jednak niż do zakończenia rekrutacji, w której bierze Pani/Pan udział.
     
    Posiada Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.