Asystent ds. Obsługi Klienta i Windykacji

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Asystent
  • 2019-06-11
  • Ważna jeszcze 16 dni (do 2019-07-11)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Asystent ds. Obsługi Klienta i Windykacji
    umowa o pracę w wymiarze 0,5 etatu
    Miejsce pracy: Warszawa
    Nr ref.: CS/06/19
    Jako Asystent ds. Obsługi Klienta i Windykacji będziesz odpowiedzialny za codzienną pomoc naszym  Klientom.  Będziesz   częścią  Ikano   Banku,  w   którym  poprzez  usługi  bankowe  i  finansowe pomagamy
    w tworzeniu szans na poprawę jakości życia.  Podchodzimy do tego z różnych punktów widzenia, z wrodzoną ciekawością i długoterminową perspektywą. Masz wyjątkową okazję na zdobycie większej odpowiedzialności i lepszych szans na przyszłość. Razem osiągniemy wielkie rzeczy!

     

    Tworzymy rozwiązania finansowe dla lepszego życia

    Do głównych zadań na stanowisku należą:

    • telefoniczna i korespondencyjna obsługa Klientów,
    • obsługa procesów bankowych,
    • udział w procesie windykacyjnym,
    • przyjmowanie reklamacji.
    Co oferujemy


    To stanowisko jest czymś więcej niż może się wydawać na pierwszy rzut oka. Da Ci możliwość wpływania na codzienną pracę i przesuwania granic. Wszystko to jest częścią przyjaznej i otwartej kultury korporacyjnej,
    w ramach której żyjemy według naszych wartości, ciężko pracujemy, bawimy się i działamy mając
    w świadomości perspektywę długoterminową. Tutaj powstają możliwości, a z nimi rozwój.

    Oferujemy:

    • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w wymiarze 0,5 etatu,
    • pracę w przyjaznej i otwartej atmosferze,
    • bogaty pakiet socjalny (m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, pracowniczy program emerytalny).

    Czy propozycja Ikano jest dla Ciebie?

    Poszukujemy otwartych, uśmiechniętych, optymistycznie nastawionych do świata, komunikatywnych osób, dyspozycyjnych i gotowych na podjęcie pracy na umowę w równoważnym systemie pracy.

    Niezbędne będą również:

    • wykształcenie wyższe (lub w trakcie lub średnie),
    • doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta,
    • znajomość języka angielskiego na poziomie średnim,
    • umiejętność pracy w grupie i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
    • niezależność w wykonywaniu obowiązków,
    • znajomość i wykorzystanie MS Excel,
    • znajomość MS Office i środowiska Windows,
    • doświadczenie w telemarketingu mile widziane,
    • doświadczenie w pracy w sektorze bankowym / finansowym mile widziane.
    Dołącz do nas już teraz – razem znajdziemy lepszą drogę
    Aplikuj za pomocą przycisku „Aplikuj”, wpisując w tytule nr referencyjny: CS/06/19. 

    Prosimy również o umieszczenie poniższej klauzuli w wysyłanej aplikacji:

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tekst jednolity Dz. U. 2014, poz. 1182, z późn. zmianami)”.

    O nas

    Oferujemy proste i atrakcyjne produkty oszczędnościowe i kredytowe dla klientów, usługi wsparcia sprzedaży dla handlowców  a  także  rozwiązania  leasingowe  i  faktoringowe  dla  klientów  korporacyjnych.  Jesteśmy  obecni w Szwecji, Danii, Finlandii, Norwegii, Wielkiej Brytanii, Polsce, Niemczech i Austrii. Jesteśmy częścią międzynarodowej Grupy Ikano, działającej w obszarach bankowości, ubezpieczeń, nieruchomości i handlu. Wizją Ikano jest tworzenie możliwości na poprawę jakości życia. Robimy to poprzez wspólną pracę nad prostymi i znaczącymi rozwiązaniami opartymi na uczciwych zasadach, dającymi korzyści naszym Klientom. Grupa Ikano powstała w 1988r., a jej właścicielem jest rodzina Kamprad. Dowiedz się o nas więcej na stronie www.ikanogroup.com.