Eurocash S.A.

Asystent ds. Obsługi Klienta

Eurocash S.A.O firmie

  • Sosnowiec, śląskie

  • Ważna jeszcze 19 dni
    6 Luty 2020
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Na ten moment Grupa Eurocash zatrudnia ponad 20 tysięcy pracowników.

Aktualnie do Biura Obsługi Klienta poszukujemy kandydatów na poniższe stanowisko.  

Asystent ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Sosnowiec

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Przyjmowanie reklamacji po sprzedażowych,
  • Przyjmowanie zamówień,
  • Udzielanie informacji na temat korekt, limitów finansowych, terminów dostaw,
  • Udzielanie Klientom informacji w zgłaszanych przez nich sprawach, zgodnie z przyjętymi standardami obsługi.

Idealny Kandydat powinien posiadać:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • Doświadczenie w obsłudze werbalnej i niewerbalnej Klienta,
  • Znajomość branży spożywczej będzie dodatkowym atutem.

Na tym stanowisku zapewniamy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w prężnie rozwijającej się firmie,
  • Atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. prywatną opiekę medyczną, świąteczne karty przedpłacone, paczki świąteczne, imprezy integracyjne oraz karty fitness i ubezpieczenie na życie w atrakcyjnych stawkach cenowych),
  • Szkolenia wdrożeniowe,
  • Możliwość rozwoju własnych kompetencji,
  • Samodzielność w realizacji zadań.
opis

Grupa Eurocash to największa polska firma zajmująca się hurtową dystrybucją produktów żywnościowych oraz wsparciem marketingowym dla niezależnych polskich przedsiębiorców prowadzących działalność detaliczną. Na ten moment Grupa Eurocash zatrudnia ponad 20 tysięcy pracowników.

Aktualnie do Biura Obsługi Klienta poszukujemy kandydatów na poniższe stanowisko.  

Asystent ds. Obsługi Klienta

Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Przyjmowanie reklamacji po sprzedażowych,
  • Przyjmowanie zamówień,
  • Udzielanie informacji na temat korekt, limitów finansowych, terminów dostaw,
  • Udzielanie Klientom informacji w zgłaszanych przez nich sprawach, zgodnie z przyjętymi standardami obsługi.

Idealny Kandydat powinien posiadać:

  • Wykształcenie min. średnie,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • Doświadczenie w obsłudze werbalnej i niewerbalnej Klienta,
  • Znajomość branży spożywczej będzie dodatkowym atutem.

Na tym stanowisku zapewniamy:

  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w prężnie rozwijającej się firmie,
  • Atrakcyjny pakiet socjalny (m.in. prywatną opiekę medyczną, świąteczne karty przedpłacone, paczki świąteczne, imprezy integracyjne oraz karty fitness i ubezpieczenie na życie w atrakcyjnych stawkach cenowych),
  • Szkolenia wdrożeniowe,
  • Możliwość rozwoju własnych kompetencji,
  • Samodzielność w realizacji zadań.

Ogłoszenie archiwalne