background

Niestety, nie wspieramy Twojej przeglądarki

Niestety nie wpieramy Twojej przeglądarki co może znacznie wpłynąć na poprawne ładowanie skryptów strony.

Logo Pracuj.pl

Asystent ds. obsługi klienta (Team Reklamacje)

ROCKWOOL PolskaO firmie

  • Zielona Góra
    Zielona Góra, lubuskie
  • ogłoszenie wygasło 2 lata temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent
  • praca stacjonarna

Twój zakres obowiązków

  • Szukamy skrupulatnej, cierpliwej osoby o analitycznym umyśle, której będziemy mogli powierzyć kompleksową obsługę reklamacji naszych Klientów.
  • Jeżeli umiesz pracować samodzielnie nad rozwiązywaniem problemów i dobrze odnajdujesz się w pracy zespołowej, dodatkowo potrafisz analizować i wyciągać wnioski oraz prowadzić korespondencję firmową, możesz być idealnym kandydatem do naszego zespołu!
  • Do Twoich obowiązków będzie należało:
  • Rozpoznawanie i opiniowanie reklamacji składanych przez klientów,
  • Analiza zebranych danych reklamacyjnych,
  • Informowanie klienta o postępach w rozpatrywaniu reklamacji,
  • Monitorowanie procesu rozpatrywania reklamacji,
  • Współpraca z innymi działami oraz stronami zaangażowanymi w proces reklamacji,
  • Redagowanie odpowiedzi dla klientów z uzasadnieniem decyzji naszej firmy,
  • Przygotowywanie raportów,
  • Podejmowanie innych zadań z zakresu odpowiedzialności Działu Realizacji Zamówień, w tym potwierdzanie i zmiany zamówień,
  • Praca w systemie SAP.

Nasze wymagania

  • Cierpliwość, dokładność,
  • Dobra organizacja pracy i samodzielność,
  • Komunikatywność,
  • Umiejętność formułowania czytelnych i precyzyjnych komunikatów,
  • Chęć do przejmowania odpowiedzialności za powierzone zadania,
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
  • Znajomość pakietu MS Office.

Mile widziane

  • Doświadczenie w pracy związanej z obsługą klienta,
  • Doświadczenie w obsłudze reklamacji,
  • Praca z systemem SAP (lub innym systemem ERP).

To oferujemy

  • Umowę o pracę w międzynarodowej firmie,
  • Samodzielne stanowisko z dużym zakresem odpowiedzialności,
  • Atrakcyjny pakiet benefitów (m.in. opieka medyczna, karta MultiSport, dofinansowanie do wypoczynku),
  • Dofinansowanie do wypoczynku oraz inne świadczenia socjalne,
  • Darmowe dojazdy do pracy m.in. z Zielonej Góry i Sulechowa.

Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • dyżury lekarza w biurze
  • dodatkowe świadczenia socjalne
  • dofinansowanie wypoczynku
  • program rekomendacji pracowników
  • inicjatywy dobroczynne
  • Darmowy dojazd do pracy

Etapy rekrutacji

1

Analiza CV

2

Rozmowa kwalifikacyjna

3

Informacja zwrotna

ROCKWOOL Polska Sp. z o.o. należy do Grupy ROCKWOOL - światowego lidera w produkcji skalnej wełny mineralnej - dostawcy produktów, systemów i rozwiązań służących poprawie efektywności energetycznej, akustyki i bezpieczeństwa pożarowego obiektów budowlanych.

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Powiadamiaj mnie o podobnych ofertach

Asystent ds. obsługi klienta (Team Reklamacje), Zielona Góra