Asystent ds. Obsługi Telefonicznej w Zespole Obsługi Produktów Hipotecznych

Bank BPH S.A. O firmie

  • Gdańsk

    pomorskie
  • Ogłoszenie wygasło 4 lat temu
  • Asystent
top
Bank BPH oferuje swoje produkty i usługi Klientom indywidualnym, małym i średnim przedsiębiorstwom oraz Klientom korporacyjnym. Bogata oferta Banku zawiera m.in.: kredyty, w tym gotówkowe i hipoteczne, konta osobiste, rachunki oszczędnościowe i depozytowe oraz karty kredytowe. Bank BPH prowadzi również działalność w zakresie zintegrowanych usług maklerskich, bankowości skarbowej oraz zarządzania aktywami poprzez spółkę zależną BPH TFI.
Bank BPH jest obecny na polskim rynku od ponad 20 lat. Jest spółką publiczną notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Od 2009 roku jest Laureatem prestiżowego Programu Inwestor w Kapitał Ludzki - wyróżnienia dla wiodących firm w zakresie zarządzania i inwestowania w kapitał ludzki.
Bank BPH wchodzi w skład GE Capital EMEA, jednej z największych w regionie instytucji finansowych obsługujących klientów korporacyjnych i detalicznych w ramach światowej korporacji General Electric, która zatrudnia około 300 000 osób w ponad 100 krajach. Stanowimy globalny i zróżnicowany zespół, wyróżniający się pasją i chęcią podejmowania największych wyzwań. Obecność GE w wielu dziedzinach gospodarki oraz dostęp do najnowocześniejszych technologii sprawia, że pracownicy GE mogą zrealizować w naszej organizacji karierę, o jakiej zawsze marzyli.
W naszej codziennej pracy kierujemy się zasadami fair play. Chcemy być postrzegani jako Bank nr 1 pod względem zaufania i fair play w stosunku do Klientów, Pracowników, Interesariuszy i Społeczności, wśród których działamy.
GE przykłada ogromną wagę do Różnorodności. Chcemy zatrudniać najwybitniejsze umysły, by tworzyć niewyczerpalne źródło pomysłów i możliwości. Wierzymy w zatrudnianie utalentowanych ludzi z różnych środowisk, z różnymi doświadczeniami i stylami – ludzi takich, jak Ty…

Aktualnie do Banku BPH poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent ds. Obsługi Telefonicznej w Zespole Obsługi Produktów Hipotecznych


Miejsce pracy: Gdańsk, Nr ref.: 2031289,

Dzięki Nam zyskasz:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach globalnej, dynamicznie rozwijającej się organizacji;
  • Kilkutygodniowe szkolenie wdrażające w pracę Asystenta ds. Obsługi w naszym Banku, a w nim szkolenia: sprzedażowe, produktowe, narzędziowe, proceduralne, systemowe i inne;
  • Atrakcyjny pakiet benefitowy: m. in. prywatną opiekę medyczną, świadczenia świąteczne i wiele innych;
  • Możliwość dofinansowania do karty multisport/multibilet, wypoczynku;
  • Ubezpieczenie NNW i na życie;
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń w tym premię uzależnioną od indywidualnych wyników;
  • Możliwość udziału w: konkursach sprzedażowych, inicjatywach promujących zdrowy tryb życia, rozwój zawodowy, licznych akcjach wolontariackich, szkoleniach poszerzających Twoją wiedzę, umiejętności i horyzonty.
 
 

Czym będziesz się zajmować?

  • Telefoniczną obsługą zapytań wpływających do Banku w zakresie kredytu hipotecznego;
  • Sporządzaniem zaświadczeń na prośbę Klienta w zakresie posiadanych pełnomocnictw;
  • Obsługą systemów informatycznych w zakresie pracy zespołu;
  • Sprzedażą produktów bankowych w tym kredytu hipotecznego;
  • Współpracą z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku.


Jesteśmy przekonani, że Twoje zalety to:

  • łatwoścć nawiązywania kontaktów, komunikatywności;
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  • umiejętnoścć obsługi komputera w zakresie aplikacji MS Office;
  • gotowość do podjęcia pracy w trybie zmianowym';
  • doświadczenie w obsłudze klienta oraz w sprzedaży produktów – mile widziane;
  • odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • motywacja do osiągania założonych celów;
  • stosowanie nieszablonowych rozwiązań w celu podniesienia satysfakcji Klienta.

 

Zachęcamy do aplikowania osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając:

TUTAJ




 

Więcej informacji na temat możliwości rozwoju kariery w BPH i GE znajdziesz na LinkedIn, GoldenLine i Youtube. Zachęcamy do odwiedzenia naszych profili:
Sun Sun Sun

Na ofertach prosimy o zamieszczenie klauzuli: “Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Bank BPH S A, z siedzibą w Gdańsku, przy ul. płk. Jana Pałubickiego 2, 80-175, Gdańsk.”

 Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

bottom
bottom

Aktualnie do Banku BPH poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Asystent ds. Obsługi Telefonicznej w Zespole Obsługi Produktów Hipotecznych


Numer ref.: Nr ref.: 2031289

Dzięki Nam zyskasz:

  • Możliwość rozwoju zawodowego w ramach globalnej, dynamicznie rozwijającej się organizacji;
  • Kilkutygodniowe szkolenie wdrażające w pracę Asystenta ds. Obsługi w naszym Banku, a w nim szkolenia: sprzedażowe, produktowe, narzędziowe, proceduralne, systemowe i inne;
  • Atrakcyjny pakiet benefitowy: m. in. prywatną opiekę medyczną, świadczenia świąteczne i wiele innych;
  • Możliwość dofinansowania do karty multisport/multibilet, wypoczynku;
  • Ubezpieczenie NNW i na życie;
  • Atrakcyjny system wynagrodzeń w tym premię uzależnioną od indywidualnych wyników;
  • Możliwość udziału w: konkursach sprzedażowych, inicjatywach promujących zdrowy tryb życia, rozwój zawodowy, licznych akcjach wolontariackich, szkoleniach poszerzających Twoją wiedzę, umiejętności i horyzonty.
 
 

Czym będziesz się zajmować?

  • Telefoniczną obsługą zapytań wpływających do Banku w zakresie kredytu hipotecznego;
  • Sporządzaniem zaświadczeń na prośbę Klienta w zakresie posiadanych pełnomocnictw;
  • Obsługą systemów informatycznych w zakresie pracy zespołu;
  • Sprzedażą produktów bankowych w tym kredytu hipotecznego;
  • Współpracą z innymi jednostkami organizacyjnymi Banku.


Jesteśmy przekonani, że Twoje zalety to:

  • łatwoścć nawiązywania kontaktów, komunikatywności;
  • umiejętność działania w sytuacjach stresowych;
  • umiejętnoścć obsługi komputera w zakresie aplikacji MS Office;
  • gotowość do podjęcia pracy w trybie zmianowym';
  • doświadczenie w obsłudze klienta oraz w sprzedaży produktów – mile widziane;
  • odpowiedzialność za powierzone zadania;
  • motywacja do osiągania założonych celów;
  • stosowanie nieszablonowych rozwiązań w celu podniesienia satysfakcji Klienta.

 

Zachęcamy do aplikowania osoby posiadające orzeczenie o niepełnosprawności.

 

 

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając:

TUTAJ




 

Na ofertach prosimy o zamieszczenie klauzuli: “Zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla celów związanych z procesem rekrutacji i selekcji realizowanych przez Bank BPH S A, z siedzibą w Gdańsku, przy ul. płk. Jana Pałubickiego 2, 80-175, Gdańsk.”

 Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy