Asystent ds. Przetargów i Regulacji Produktowych

PROCARDIA MEDICAL SP Z O OO firmie

PROCARDIA MEDICAL SP Z O O

02-781 Warszawa; rtm. Pileckiego 63

Warszawa

ProCardia Medical sp. z o.o.
jest prężnie rozwijającą się firmą działającą na rynku wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego, w tym urządzeń diagnostycznych i terapeutycznych, implantów naczyniowych i ortopedycznych oraz sprzętu jednorazowego użytku.
 
W związku z rozwojem poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:
Asystent ds. Przetargów i Regulacji Produktowych
Miejsce pracy: Warszawa

Zadania

  • Wsparcie w prowadzeniu postępowań przetargowych
  • Wprowadzanie do systemu CRM informacji dotyczących nowych postępowań
  • Kontrola obiegu pism i dokumentów wpływających do Działu Przetargów i Regulacji Produktowych
  • Pozyskiwanie i porządkowanie dokumentów (certyfikaty i dokumenty dopuszczenia do obrotu) oraz dbałość o ich aktualność
  • Tłumaczenie dokumentacji z języka angielskiego na język polski
  • Pomoc w prowadzeniu postępowań reklamacyjnych
  • Współpraca z wszystkimi działami PCM, w szczególności z Działem Handlowym, poprzez wymianę informacji oraz udzielanie potrzebnego wsparcia
  • Udział w ciekawych projektach interdyscyplinarnych

Oczekujemy

  • Chęci rozwoju w obszarze zamówień publicznych w branży medycznej
  • Zaawansowanej znajomości języka angielskiego (pozwalającej na swobodne tłumaczenie dokumentów)
  • Dokładności i szybkości w pracy z dokumentami
  • Otwartości na współpracę z innymi
  • Znajomość rynku produktów i wyrobów medycznych będzie atutem
  • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych będzie atutem
  • Wykształcenie lub doświadczenie w obszarze zdrowia publicznego będzie atutem

Oferujemy

  • Przyjazne wdrożenie do pracy
  • Pracę w zgranym, wspierającym zespole
  • Możliwość rozwijania swoich kompetencji w szybko rozwijającej się firmie i branży
  • Wysokiej jakości narzędzia pracy
  • Umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do nauki języka angielskiego i niemieckiego na platformie językowej
  • Kafeterię MyBenefit (w tym Multisport)
  • Pracę w komfortowo wyposażonym biurze na Ursynowie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
ProCardia Medical sp. z o.o.
jest prężnie rozwijającą się firmą działającą na rynku wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego, w tym urządzeń diagnostycznych i terapeutycznych, implantów naczyniowych i ortopedycznych oraz sprzętu jednorazowego użytku.
 
W związku z rozwojem poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:
Asystent ds. Przetargów i Regulacji Produktowych

Zadania

  • Wsparcie w prowadzeniu postępowań przetargowych
  • Wprowadzanie do systemu CRM informacji dotyczących nowych postępowań
  • Kontrola obiegu pism i dokumentów wpływających do Działu Przetargów i Regulacji Produktowych
  • Pozyskiwanie i porządkowanie dokumentów (certyfikaty i dokumenty dopuszczenia do obrotu) oraz dbałość o ich aktualność
  • Tłumaczenie dokumentacji z języka angielskiego na język polski
  • Pomoc w prowadzeniu postępowań reklamacyjnych
  • Współpraca z wszystkimi działami PCM, w szczególności z Działem Handlowym, poprzez wymianę informacji oraz udzielanie potrzebnego wsparcia
  • Udział w ciekawych projektach interdyscyplinarnych

Oczekujemy

  • Chęci rozwoju w obszarze zamówień publicznych w branży medycznej
  • Zaawansowanej znajomości języka angielskiego (pozwalającej na swobodne tłumaczenie dokumentów)
  • Dokładności i szybkości w pracy z dokumentami
  • Otwartości na współpracę z innymi
  • Znajomość rynku produktów i wyrobów medycznych będzie atutem
  • Znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych będzie atutem
  • Wykształcenie lub doświadczenie w obszarze zdrowia publicznego będzie atutem

Oferujemy

  • Przyjazne wdrożenie do pracy
  • Pracę w zgranym, wspierającym zespole
  • Możliwość rozwijania swoich kompetencji w szybko rozwijającej się firmie i branży
  • Wysokiej jakości narzędzia pracy
  • Umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do nauki języka angielskiego i niemieckiego na platformie językowej
  • Kafeterię MyBenefit (w tym Multisport)
  • Pracę w komfortowo wyposażonym biurze na Ursynowie
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne