Ta oferta pracy jest nieaktualna od 70 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent ds. reklamacji

  • Warszawa, mazowieckie pokaż mapę
  • Asystent
  • 13.03.2018

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    FLEX RENT SP. Z O.O.

    GLOBAL-Rent-a-Car to nowoczesny program franczyzowy, wywodzący się z Niemiec. Organizatorem sieci firm, działających pod tym znakiem franczyzy, jest niemiecka firma Buchbinder Rent a Car z Duisburga - drugi co do wielkości operator krótkoterminowych wynajmów samochodów na rynku niemieckim.

    Polski operator franczyzy GLOBAL-Rent-a-Car, firma FLEX Rent sp. z o.o., działa na polskim rynku od 1 grudnia 2016, oferując swe usługi w kluczowych polskich miastach. Dynamiczny rozwój firmy pozwolił nam na koniec pierwszego kwartału 2017 roku wypracować łącznie ponad 3.100 rezerwacji.

    Nasze najważniejsze atuty to: flota atrakcyjnych modelowo i właściwie nowych samochodów, dostępność na 11 lotniskach w Polsce i gotowość do dostaw w kluczowych miastach, oferta atrakcyjna cenowo. Naszym celem jest wprowadzenie obsługi klienta na najwyższym poziomie, dostosowanym do potrzeb i rozwoju rynku.

    Jeżeli jesteś przebojowy, nastawiony na cel, ambitny, z łatwością nawiązujesz kontakt oferta jest skierowana właśnie do Ciebie:

    Asystent ds. reklamacji

    Miejsce pracy: Warszawa

    Główne zadania:

    • Rozwiązywanie problemów zgłaszanych przez klientów.
    • Rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje klientów.
    • Kandydat powinien jasno precyzować stanowisko firmy w kwestiach problematycznych – odnosząc się do warunków zawartej umowy wynajmu i bazując na własnym doświadczeniu w kontaktach z klientami (sprzedaż, obsługa posprzedażowa).
    • Sporządzanie raportów i statystyk.
    • Monitorowanie obiegu oraz terminowości wyjaśniania i opiniowania reklamacji.
    • Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientami.

    Od Kandydatów oczekujemy:

    • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego: na poziomie B1 - B2 w mowie i piśmie (ok. 50% reklamacji jest w języku angielskim).
    • Łatwości nawiązywania kontaktów i komunikatywności.
    • Doświadczenia w obsłudze klienta i kontaktach z klientami najlepiej z branży rent a car lub CFM, obsłudze programów Assistance lub doświadczeń w pracy w działach call center firm ubezpieczeniowych (obsługa linii informacyjnej lub sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych).
    • Podstawowej wiedzy z zakresu obsługi samochodów i branży motoryzacyjnej (rozróżnienie segmentów, klas i wyposażenia pojazdów, podstawowe czynności obsługi pojazdów, znajomość procesów związanych z wydawaniem i zwrotem pojazdów do klienta, rozróżnianie rodzaju i typu uszkodzeń pojazdów).
    • Umiejętności obsługi komputera – poczta, MS Office, mile widziana znajomość oprogramowania Flota eRent firmy Softra.
    • Dobrych zdolności komunikacyjnych.
    • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej.

    Kandydatom na to stanowisko oferujemy:

    • Stabilne zatrudnienie, umowa o pracę już na okres próbny 3 miesięcy, przedłużenie współpracy na czas nieokreślony, pracę w jednej z najszybciej rozwijających się firm w branży Rent a Car w Polsce.
    • Przyjazną atmosferę pracy w młodym zespole nastawionym na współpracę.
    • Niezbędne narzędzia do pracy.

    Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Flex Rent Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662)”. Informujemy, że Administratorem danych jest Flex Rent Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Pankiewicza 1/6. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne"