Asystent ds. Rozliczeń

Polsad Dystrybucja Sp. z o.o.O firmie

  • Grójec, Lewiczyn 2A, 05-622 Lewiczyn, Polska

  • Ważna jeszcze 23 dni
    15 Luty 2020
  • Asystent

Polsad Dystrybucja Sp. z o.o.

Asystent ds. Rozliczeń

Miejsce pracy: Grójec (okolice), Lewiczyn (pow. grójecki)

Opis stanowiska:

  • wystawianie faktur VAT sprzedaży;
  • wykonywanie zestawień z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego;
  • obsługa korespondencji biurowej oraz e-mail;
  • współpraca z działem produkcji i księgowością;
  • wsparcie przełożonego w bieżących działaniach;
  • archiwizowanie dokumentów;
  • kompletowanie dokumentów do działu księgowości;

Wymagania:

  • średnie lub wyższe wykształcenie,
  • znajomość obsługi komputera, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie EXCEL-a;
  • mile widziana znajomość programu Subiekt GT;
  • komunikatywność;
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • znajomość branży owoców i warzyw będzie dodatkowym atutem;
  • mile widziana znajomość języka angielskiego i /lub rosyjskiego;
  • dyspozycyjność;
  • umiejętność organizacja pracy własnej;

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie;
  • możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i kompetencji.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.


Asystent ds. Rozliczeń

Opis stanowiska:

  • wystawianie faktur VAT sprzedaży;
  • wykonywanie zestawień z wykorzystaniem arkusza kalkulacyjnego;
  • obsługa korespondencji biurowej oraz e-mail;
  • współpraca z działem produkcji i księgowością;
  • wsparcie przełożonego w bieżących działaniach;
  • archiwizowanie dokumentów;
  • kompletowanie dokumentów do działu księgowości;

Wymagania:

  • średnie lub wyższe wykształcenie,
  • znajomość obsługi komputera, bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, szczególnie EXCEL-a;
  • mile widziana znajomość programu Subiekt GT;
  • komunikatywność;
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku;
  • znajomość branży owoców i warzyw będzie dodatkowym atutem;
  • mile widziana znajomość języka angielskiego i /lub rosyjskiego;
  • dyspozycyjność;
  • umiejętność organizacja pracy własnej;

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie;
  • możliwość korzystania z ubezpieczenia grupowego;
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji i kompetencji.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne