Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Zdalny/a Asystent/ka ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

Eko Projekt Spółka z o.o.

  • Wojska Polskiego 9, Mielec
    Mielec, podkarpackie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę, kontrakt B2B
  • pełny etat
  • asystent
  • praca zdalna

Eko Projekt Spółka z o.o.

Wojska Polskiego 9

Mielec

Twój zakres obowiązków

  • profesjonalne reprezentowanie firmy w kontakcie z Klientem, bieżące wsparcie działu handlowego

  • mailowa i telefoniczna obsługa klienta detalicznego w zakresie sprzedaży produktów

  • obsługa Klienta w zakresie prezentacji sprzedażowej, przyjęcia, weryfikacji i realizacji zamówień

  • profesjonalne doradzanie w zakresie doboru odpowiedniego produktu / usługi

  • obsługa faktur zgodnie z obowiązującymi procedurami oraz terminami

  • aktywna współpraca z klientami w zakresie sprzedaży

  • koordynacja procesu obiegu dokumentów, udział w realizacji projektów handlowych

  • aktywna współpraca z Parterami Firmy

  • tworzenie podsumowań zestawień rozliczenia zamówień składanych droga mailową

  • obsługa gwarancyjna i przyjmowanie zwrotów

  • ścisła współpraca z działem realizacji zamówień

  • przygotowywanie dokumentacji związanej ze sprzedażą

  • prowadzenie bazy danych o odbiorcach

  • raportowanie do bezpośredniego przełożonego

Nasze wymagania

  • wysoka kultura komunikacji mailowej i telefonicznej

  • znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2 umożliwiająca swobodną komunikację w mowie i piśmie

  • znajomość języka niemieckiego lub hiszpańskiego na poziomie podstawowej komunikacji z Klientem będzie dodatkowym atutem (możliwość wsparcia w zakresie kursów językowych)

  • umiejętność ustalania priorytetów

  • cierpliwość, skrupulatność, przywiązywanie wagi do detali

  • doświadczenie w pracy na stanowisku sprzedażowym, w obsłudze Klienta

  • umiejętność działania pod presją czasu oraz radzenie sobie w sytuacjach trudnych

  • otwartość i wysokie zdolności komunikacyjne oraz umiejętność pracy w zespole

  • umiejętność planowania i organizacji pracy własnej

  • umiejętności organizacyjne oraz silna orientacja na cel

  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (koniecznie Excel).

  • prawa jazdy kat. B

To oferujemy

  • umowę o pracę / kontrakt

  • szansę na rozwój i zdobycie nowych doświadczeń zawodowych

  • szkolenia produktowe i praktyczne

  • pracę w stałych godzinach

  • ubezpieczenie grupowe również dla członków rodziny

  • wynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od doświadczenia i wiedzy

  • zaplecze socjalne, odzież roboczą, szkolenia i imprezy integracyjne

Nie jesteś z Mielca ?

Możesz liczyć na pomoc i wsparcie przy zmianie miejsca zamieszkania.

Dodatkowe informacje

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV lub składanie ich osobiście w siedzibie firmy