Oferta pracy

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę ASD World Tax Oddział w Polsce danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacyjnego zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Asystent ds. Sprzedaży

ASD World Tax oddział w PolsceO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ważna 20 godzin
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent

ASD World Tax oddział w Polsce

Grupa ASD specjalizuje się w obsłudze międzynarodowej wymiany handlowej w zakresie formalności celnych, podatkowych i kadrowo-płacowych. Oferujemy naszym klientom pakiet usług umożliwiających dokonywanie wszelkich transakcji na terenie Unii Europejskiej: zwrot podatku VAT, przedstawicielstwo podatkowe, Intrastat, domicyliacja, audyt, rozliczania pracowników zagranicą itp.

Misją naszej grupy jest ułatwienie naszym klientom prowadzenia działalności na terenie Unii Europejskiej poprzez stworzenie jednego uniwersalnego punktu obsługi. Dzięki temu nasi klienci mogą łatwo uzyskać wszelkie potrzebne informacje w oddziale ASD w ich kraju i wywiązać się ze wszystkich zobowiązań podatkowych poprzez kontakt z wyłącznie jednym opiekunem, który zajmie się obsługą we współpracy z filiami ASD w innych krajach.

Asystent ds. Sprzedaży

Miejsce pracy: Warszawa

OPIS STANOWISKA

We współpracy z szefem regionu osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymywanie i rozwijanie portfela istniejących oraz pozyskiwanie nowych klientów i partnerów biznesowych.

ZADANIA
Poszukiwanie klientów:

  • rozwijanie bazy potencjalnych nowych klientów
  • planowanie działań handlowych
  • utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami
  • analizy handlowe

Zarządzanie portfelem istniejących klientów:

  • okresowe przeglądy biznesowe
  • odpowiedzi na zapytania handlowe
  • rozwijanie współpracy w zakresie dodatkowych usług
  • monitorowanie ryzyka klienta

Administracyjne:

  • analiza ryzyka klienta
  • przygotowywanie ofert handlowych
  • rejestrowanie informacji o wszelkich działaniach handlowych oraz tworzenie i aktualizowania kart istniejących i potencjalnych klientów w bazie CRM
  • współpraca z szefem oddziału
  • informowanie, doradzanie oraz obsługa klienta krajowego i zagranicznego
  • odpowiadanie na potrzeby i wymogi klientów

POSZUKIWANY PROFIL

Osoba charakteryzująca się bardzo dobrymi umiejętnościami pracy w zespole, ciekawa, proaktywna, obeznana z pracą w handlu oraz z obsługą klienta i mająca już za sobą pierwsze doświadczenie zawodowe w zakresie pozyskiwania klientów B2B w sektorze usług.

WYMAGANIA

Kompetencje:

  • znajomość w mowie i piśmie języka polskiego / angielskiego (francuski mile widziany)
  • umiejętność pozyskiwania nowych klientów
  • umiejętność dopasowywania stylu komunikacji pod rozmówcę
  • zdolność do identyfikowania nowych potrzeb klientów i oferowania usług dodatkowych lub uzupełniających
  • kompetencje w zakresie negocjacji i sprzedaży produktów i usług grupy
  • znajomość zawodowych mediów społecznościowych (webinar, Linkedin, …)
  • zaznajomienie z technikami prowadzenia rozmów telefonicznych i podtrzymywania zainteresowania rozmówcy
  • dyspozycyjność wobec klientów i rozpoznawanie ich potrzeb

Doświadczenie:

  • minimum 1 rok

Wykształcenie i uprawnienia:

  • mile widziane wykształcenie/przygotowanie w zakresie technik sprzedaży i/lub negocjacji
  • prawo jazdy kategorii B

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę
  • wynagrodzenie stałe oraz system premiowy uzależniony od wyników
  • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy, internet bezprzewodowy
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole w niszowej branży

CV prosimy przesyłać klikając w przycisk "Aplikuj teraz" znajdujący się poniżej. 


Grupa ASD specjalizuje się w obsłudze międzynarodowej wymiany handlowej w zakresie formalności celnych, podatkowych i kadrowo-płacowych. Oferujemy naszym klientom pakiet usług umożliwiających dokonywanie wszelkich transakcji na terenie Unii Europejskiej: zwrot podatku VAT, przedstawicielstwo podatkowe, Intrastat, domicyliacja, audyt, rozliczania pracowników zagranicą itp.

Misją naszej grupy jest ułatwienie naszym klientom prowadzenia działalności na terenie Unii Europejskiej poprzez stworzenie jednego uniwersalnego punktu obsługi. Dzięki temu nasi klienci mogą łatwo uzyskać wszelkie potrzebne informacje w oddziale ASD w ich kraju i wywiązać się ze wszystkich zobowiązań podatkowych poprzez kontakt z wyłącznie jednym opiekunem, który zajmie się obsługą we współpracy z filiami ASD w innych krajach.

Asystent ds. Sprzedaży

OPIS STANOWISKA

We współpracy z szefem regionu osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za utrzymywanie i rozwijanie portfela istniejących oraz pozyskiwanie nowych klientów i partnerów biznesowych.

ZADANIA
Poszukiwanie klientów:

  • rozwijanie bazy potencjalnych nowych klientów
  • planowanie działań handlowych
  • utrzymywanie kontaktów handlowych z klientami
  • analizy handlowe

Zarządzanie portfelem istniejących klientów:

  • okresowe przeglądy biznesowe
  • odpowiedzi na zapytania handlowe
  • rozwijanie współpracy w zakresie dodatkowych usług
  • monitorowanie ryzyka klienta

Administracyjne:

  • analiza ryzyka klienta
  • przygotowywanie ofert handlowych
  • rejestrowanie informacji o wszelkich działaniach handlowych oraz tworzenie i aktualizowania kart istniejących i potencjalnych klientów w bazie CRM
  • współpraca z szefem oddziału
  • informowanie, doradzanie oraz obsługa klienta krajowego i zagranicznego
  • odpowiadanie na potrzeby i wymogi klientów

POSZUKIWANY PROFIL

Osoba charakteryzująca się bardzo dobrymi umiejętnościami pracy w zespole, ciekawa, proaktywna, obeznana z pracą w handlu oraz z obsługą klienta i mająca już za sobą pierwsze doświadczenie zawodowe w zakresie pozyskiwania klientów B2B w sektorze usług.

WYMAGANIA

Kompetencje:

  • znajomość w mowie i piśmie języka polskiego / angielskiego (francuski mile widziany)
  • umiejętność pozyskiwania nowych klientów
  • umiejętność dopasowywania stylu komunikacji pod rozmówcę
  • zdolność do identyfikowania nowych potrzeb klientów i oferowania usług dodatkowych lub uzupełniających
  • kompetencje w zakresie negocjacji i sprzedaży produktów i usług grupy
  • znajomość zawodowych mediów społecznościowych (webinar, Linkedin, …)
  • zaznajomienie z technikami prowadzenia rozmów telefonicznych i podtrzymywania zainteresowania rozmówcy
  • dyspozycyjność wobec klientów i rozpoznawanie ich potrzeb

Doświadczenie:

  • minimum 1 rok

Wykształcenie i uprawnienia:

  • mile widziane wykształcenie/przygotowanie w zakresie technik sprzedaży i/lub negocjacji
  • prawo jazdy kategorii B

OFERUJEMY:

  • umowę o pracę
  • wynagrodzenie stałe oraz system premiowy uzależniony od wyników
  • niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy, internet bezprzewodowy
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole w niszowej branży

CV prosimy przesyłać klikając w przycisk "Aplikuj teraz" znajdujący się poniżej. 

Ogłoszenie archiwalne