Ta oferta pracy jest nieaktualna od Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent ds. Telefonicznej Obsługi Klienta Banku

  • Gdańsk, pomorskie pokaż mapę
  • Asystent
  • 25.04.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Asystent ds. Telefonicznej Obsługi
    Klienta Banku
    Gdańsk

      Szukamy osób otwartych i komunikatywnych, które cenią sobie stabilność zatrudnienia i umowę o pracę. To Ty wybierasz czy chcesz pracować
      w pełnym, czy niepełnym wymiarze godzin.

      Nie masz doświadczenia w branży, wykształcenia kierunkowego, chcesz się przebranżowić lub wrócić na rynek pracy po przerwie? My damy Ci szansę na nowy START.


      Czym będziesz się zajmować:

      • obsługą połączeń przychodzących i wychodzących w zakresie obsługi Klienta,
      • realizacją dyspozycji i zmian w systemach bankowych na zlecenie Klientów,
      • utrzymywaniem pozytywnych relacji z Klientami poprzez doradztwo
        i profesjonalną obsługę.

      PROJEKT NIE WIĄŻE SIĘ ZE SPRZEDAŻĄ

      Potrafisz działać samodzielnie? Jesteś komunikatywny? Posiadasz umiejętność pracy w zespole?

      ZAPRASZAMY!


      Dołącz do naszego zespołu obsługi telefonicznej już dziś.

      Oferujemy:

      • pakiet szkoleń przygotowujących do pracy; wszystkiego Cię nauczymy :)
      • pracę w dogodnej lokalizacji, blisko wszystkich rodzajów komunikacji miejskiej,
      • atrakcyjne warunki współpracy: umowa o pracę, dwuskładniowe wynagrodzenie, pakiet socjalny (karta MultiSport, prywatna opieka zdrowotna, ubezpieczenie na życie), dzień w pracy możesz rozpocząć od kubka pysznej kawy – wszystkie nasze kuchnie są wyposażone w nowoczesne ekspresy do kawy, dodatkowo codziennie dostarczamy dla naszych Pracowników świeże owoce
        i warzywa.