Bank Millennium S.A.

Asystent ds. Telefonicznej Obsługi Klienta

Bank Millennium S.A.O firmie

  • Wrocław, dolnośląskie

  • Ważna jeszcze 14 dni
    8 Marzec 2020
  • Pełny etat
  • Asystent
top
Bank Millennium jest jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Mocną Pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.
 
Obecnie poszukujemy do Banku Millennium Kandydatów gotowych do podjęcia pracy we Wrocławiu w Centrum Obsługi Klienta na stanowisku:
Asystent ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
nr ref:EB/COK/IN

SZUKAMY:

osób podchodzących do zadań z dużym entuzjazmem, lubiących rozmawiać przez telefon, potrafiących słuchać oraz prowadzić konwersacje z Klientami w przyjaznym tonie, a do tego mających wykształcenie minimum średnie.

CO PRZED TOBĄ:

pomaganie naszym Klientom w ich codziennej bankowości np. odpowiadanie na ich pytania, zastrzeganie kart, udzielanie informacji w zakresie produktowym oraz rozwiązywanie innych ciekawych sytuacji naszych Klientów, telefoniczne uruchamianie usług dla Klientów Banku będzie dla Ciebie codziennością, doradzanie i sprzedaż produktów Banku nie będą Ci obce, a do tego Twoja fachowa pomoc i profesjonalizm będą się przekładały na budowanie relacji z naszymi Klientami.

NA CO MOŻESZ LICZYĆ:

  • pracę na pełen etat w organizacji o wysokich standardach i kulturze
  • wynagrodzenie podstawowe oraz indywidualnie dopasowany system premiowy, uzależniony od efektów Twojej pracy
  • cenne doświadczenie w zakresie sprzedaży pełnej palety produktów bankowych i kontaktów z Klientem
  • kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta
  • prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport oraz strefę zniżek
  • dobrą atmosferę i pracę z nietuzinkowymi ludźmi, tworzącymi zgrany
    i profesjonalny zespół
  • świeżo mieloną kawę w naszym chillout roomie
  • świetną lokalizację – wrocławski Rynek
Bank Millennium jest jedną z największych i najbardziej innowacyjnych instytucji finansowych w Polsce. Mocną Pozycję zawdzięczamy wieloletniemu doświadczeniu, zrozumieniu potrzeb Klientów oraz nieustannemu doskonaleniu oferowanych usług.
 
Obecnie poszukujemy do Banku Millennium Kandydatów gotowych do podjęcia pracy we Wrocławiu w Centrum Obsługi Klienta na stanowisku:
Asystent ds. Telefonicznej Obsługi KlientaNumer ref.: EB/COK/IN

SZUKAMY:

osób podchodzących do zadań z dużym entuzjazmem, lubiących rozmawiać przez telefon, potrafiących słuchać oraz prowadzić konwersacje z Klientami w przyjaznym tonie, a do tego mających wykształcenie minimum średnie.

CO PRZED TOBĄ:

pomaganie naszym Klientom w ich codziennej bankowości np. odpowiadanie na ich pytania, zastrzeganie kart, udzielanie informacji w zakresie produktowym oraz rozwiązywanie innych ciekawych sytuacji naszych Klientów, telefoniczne uruchamianie usług dla Klientów Banku będzie dla Ciebie codziennością, doradzanie i sprzedaż produktów Banku nie będą Ci obce, a do tego Twoja fachowa pomoc i profesjonalizm będą się przekładały na budowanie relacji z naszymi Klientami.

NA CO MOŻESZ LICZYĆ:

  • pracę na pełen etat w organizacji o wysokich standardach i kulturze
  • wynagrodzenie podstawowe oraz indywidualnie dopasowany system premiowy, uzależniony od efektów Twojej pracy
  • cenne doświadczenie w zakresie sprzedaży pełnej palety produktów bankowych i kontaktów z Klientem
  • kompleksowe szkolenia wdrożeniowe z mentorem, produktowe, systemowe, proceduralne oraz warsztaty przygotowujące do obsługi Klienta
  • prywatną opiekę medyczną, kartę MultiSport oraz strefę zniżek
  • dobrą atmosferę i pracę z nietuzinkowymi ludźmi, tworzącymi zgrany
    i profesjonalny zespół
  • świeżo mieloną kawę w naszym chillout roomie
  • świetną lokalizację – wrocławski Rynek

Ogłoszenie archiwalne