Oferta pracy

Asystent ds. Wierzytelności w Wydziale Monitoringu i Windykacji Telefonicznej

Bank Millennium S.A.

Bank Millennium S.A.

Generała Romualda Traugutta 45

Krzyki

Wrocław

Twój zakres obowiązków

  • Telefoniczny kontakt z Klientem Banku

  • Kontrola i windykacja należności na wstępnym etapie zadłużenia

  • Wskazywanie i ustalanie z Klientem najlepszych rozwiązań na polubowną spłatę zobowiązań

  • Współpraca z innymi Zespołami w ramach Departamentu Monitorowania i Dochodzenia Należności Detalicznych

  • Realizacja zadań własnych oraz zespołowych

Nasze wymagania

  • Jeśli:

  • lubisz prowadzić rozmowy telefoniczne,

  • łatwo nawiązujesz nowe kontakty,

  • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta (mile widziane),

  • jesteś nastawiony/a na cel i w pełni angażujesz się w powierzone zadania,

  • wykazujesz się asertywnością oraz cierpliwością,

  • chcesz rozwijać się w ramach struktur instytucji finansowej

  • wyślij do nas swoje CV!

To oferujemy

  • Stabilną pracę w międzynarodowej instytucji finansowej w Centrali Banku Millennium

  • Umowę o pracę na pełny etat od pierwszego dnia zatrudnienia

  • Pakiet szkoleń wdrożeniowych oraz pomoc doświadczonych pracowników

  • Idealną pracę na start – nauczymy Cię wszystkiego - nie wymagamy doświadczenia w bankowości

  • Możliwość zdobycia wiedzy i doświadczenia w obszarze windykacji

  • Wynagrodzenie dwuskładnikowe (podstawa + premia miesięczna)

  • Pracę w trybie hybrydowym (częściowo zdalna, częściowo z biura)

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • dodatkowe świadczenia socjalne

  • inicjatywy dobroczynne

  • dostęp do platformy kafeteryjnej

Dziękując za Państwa zainteresowanie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Jeżeli nasza oferta jest dla Państwa interesująca prosimy o przesłanie aplikacji poprzez przycisk Aplikuj.

Bank Millennium S.A.

W Banku Millennium patrzyMy w przyszłość, nieustannie poszukując nowych rozwiązań. Jakość jest obok innowacyjności podstawową wartością naszej kultury organizacyjnej i przejawia się w działaniach każdego pracownika. Zapewniamy Klientom dostęp do produktów i usług na wysokim poziomie, jednocześnie wychodząc naprzeciw ich zmieniającym się potrzebom.

Stale doskonalimy swoje kompetencje i stawiamy na współpracę. Tworzymy idealne warunki dla profesjonalnego rozwoju. Sprawdź nasze aktualne oferty pracy i wybierz najlepszą dla siebie. Z nami kariera zawodowa w bankowości jest na wyciągnięcie ręki!

W centralach Banku Millennium tworzymy i rozwijamy każdy z obszarów naszej działalności – od marketingu, przez ocenę ryzyka i decyzje kredytowe, zarządzanie procesami i projektami, po administrację i HR. To tu opracowujemy i doskonalimy innowacyjne, zdigitalizowane rozwiązania dla wszystkich linii biznesowych i produktowych. Zostań naszym pracownikiem i zacznij razem z nami kreować nowoczesną przyszłość!

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje