Ta oferta pracy jest nieaktualna od 14 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego

  • Katowice, śląskie
  • Graniczna 54, 40-018 Katowice, Polska pokaż mapę
  • Asystent
  • 07.06.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Asystent ds. Wsparcia Klienta Anglojęzycznego

    Miejsce pracy: Katowice

    Kogo szukamy?

    Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:

    • Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
    • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
    • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
    • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
    • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

    Czym będziesz się zajmować?

    Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:

    • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
    • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
    • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
    • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

    Co oferujemy?

    Atmosfera

    • Praca wśród świetnych ludzi, legendarna atmosfera
    • Nieformalny dress code
    • Coroczny piknik rodzinny
    • Niezapomniane wydarzenia integracyjne
    • Wolontariat pracowniczy oraz świetne programy CSR
    • Cenimy i szanujemy różnorodność pod kątem płci, narodowości, ról, wieku, zainteresowań
    • Wewnętrzne okazje do celebracji: Dzień Dziecka, Mikołajki i wiele innych
    • Wsparcie dla hobby pracowników: Business Run, e-sport games, koszykówka, siatkówka

    Rozwój

    • Ścieżka liderska i ekspercka
    • Szeroka oferta szkoleń i dofinansowanie kursów
    • Baza wiedzy Harvard Business Review
    • Plan wdrożenia nowych pracowników oraz Buddy
    • Szeroka oferta szkoleń w klasie i e-learning
    • Dofinansowanie studiów podyplomowych i kursów
    • Wiele firm pod jednym dachem / wewnętrzni headhuntersi
    • Wewnętrzne eventy rozwojowe: konferencje, spotkania, communities

    Benefity

    • Premie, w tym także za polecanie kandydatów do pracy
    • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
    • Bogaty pakiet dodatków do wyboru (fitness, siłownia, kino, itp.)
    • Równe szanse, technologie wspierające, racjonalne adaptacje
    • Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
    • Parkingi dla rowerzystów i carpooling
    • Kawa, mleko i szeroki wybór herbat dla każdego
    • Kwiaty antysmogowe w biurach
    • Leasing samochodu

    O nas

    Dział Cloud Infrastructure Services w Capgemini to globalny zespół ekspertów IT i specjalistów w obszarze technologicznym. Pomagamy firmom kreować maksymalnie korzystną wartość biznesową z ich inwestycji informatycznych i tym samym ułatwiamy im pracę z chmurą i jej procesami.

    Nasz zespół Cloud wspiera także firmy poprzez świadczenie usług biznesowych, takich jak helpdesk (z wykorzystaniem zasobów ludzkich oraz sztucznej inteligencji), dostęp do sieci i jej utrzymanie, operacje informatyczne, czy hosting, oraz utrzymanie aplikacji. Wszystkie te usługi dostarczamy w 24 językach z 4 lokalizacji w Polsce.

    Jeśli chcesz rozpocząć swoją przygodę z chmurą, dołącz do naszego globalnego zespołu i weź udział w technologicznej transformacji.

    bottom