Oferta pracy

Capgemini Polska

Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

Capgemini PolskaO firmie

  • Katowice, śląskie

  • Ważna jeszcze 19 dni
    do: 25 mar 2021
  • Rekrutacja zdalna
  • Umowa o pracę
  • Pełny etat
  • Asystent
top

Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

Miejsce pracy: Katowice

Jakich kompetencji oczekujemy na start?

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego 
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami 

Jakie obowiązki umożliwią Ci ciągły rozwój?

  • Obsługiwanie przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów dotyczących zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczanie wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpraca z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

 

Jaka może być Twoja ścieżka rozwoju?

Karierę w naszej firmie rozpoczniesz od programu wdrożeniowego. Tam nauczysz się podstaw. Gdy zdobędziesz już wystarczające doświadczenie, możesz awansować w swojej roli lub zmienić stanowisko wybierając spośród wielu obszarów. Niektóre z nich to:
  • Incident Manager – jeśli potrafisz szybko podejmować decyzje
  • Change Manager – jeśli jesteś dobrze zorganizowany i znasz ITIL'a
  • Project Manager – jeśli chcesz zarządzać projektami i je rozwijać
  • Service Integration and Management Consultant – jeśli lubisz współpracę z klientami i potrafisz dostosowywać projekty do ich potrzeb
  • Junior IT Technician – jeśli chcesz zajmować się strukturą IT


Co dla Ciebie przygotowaliśmy?

Osobisty i zawodowy rozwój:

 

  • Plan wdrożeniowy dla nowych pracowników i wsparcie kolegów od samego początku 
  • Programy rozwojowe, zewnętrzne kursy, dofinansowanie edukacji i certyfikacji, platforma NEXT z darmowym dostępem do TED talków, materiałów Coursera czy wirtualnych szkoleń (np. Excel, VBA, RPA, customer care). 
  • Możliwość wyboru godzin pracy dzięki różnorodności projektów (standard, zmiany popołudniowe, część etatu, praca zdalna). O możliwe opcje zapytaj swojego rekrutera.

Naszą legendarną atmosferę:

 

  • Nie obowiązuje nas sztywny dress code, mamy za to świetne grupy zainteresowań i dostęp do inicjatyw, które pozwalają nam zmieniać świat. Chętnie zaczynamy dzień od wspólnej kawy - nawet jeśli możemy ją wypić tylko wirtualnie! Jesteśmy dużą firmą z wyjątkową atmosferą - nawiązujemy przyjaźnie, dzielimy ważne momenty i tak po prostu, zwyczajnie się lubimy ;).

I inne benefity: :

  • Umowę o pracę na czas nieokreślony od samego początku Twojego zatrudnienia. 
  • Prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie na życie i infolinię StayWell. 
  • Dodatkowe bonusy za polecanie znajomych do pracy.
  • Dostęp do audiobooków Inspiro i platformy MyBenefit. 
  • Biura w świetnych lokalizacjach, program leasingowy, carpooling i parkingi rowerowe. 
  • Darmową kawę, mleko, wodę i herbatę.

Kim jesteśmy?

Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, technologii i transformacji cyfrowej. Zakres świadczonych przez nas usług jest szeroki. Jednym z naszych zespołów jest End User Services będący częścią jednostki biznesowej Cloud Infrastructure Services. W Polskich biurach pracuje nas już 2500, każdego dnia wspierając klientów na całym świecie w rozwiązywaniu różnych problemów technicznych.
Masz dodatkowe pytania dotyczące pracy w Capgemini? Sprawdź nasz profil na Instagramie @capgemini.pl lub  odwiedź nasz profil na Facebooku (Capgemini Polska) i sprawdź, kiedy organizujemy następne Dyżury Rekrutacyjne. Podczas nich, będziesz mógł porozmawiać z naszymi rekruterami bezpośrednio przez Facebookowy Messenger. 


podcast

Kim jesteśmy?

Capgemini to światowy lider w dziedzinie doradztwa, technologii i transformacji cyfrowej. Zakres świadczonych przez nas usług jest szeroki. Jednym z naszych zespołów jest End User Services będący częścią jednostki biznesowej Cloud Infrastructure Services. W Polskich biurach pracuje nas już 2500, każdego dnia wspierając klientów na całym świecie w rozwiązywaniu różnych problemów technicznych.
Masz dodatkowe pytania dotyczące pracy w Capgemini? Sprawdź nasz profil na Instagramie @capgemini.pl lub  odwiedź nasz profil na Facebooku (Capgemini Polska) i sprawdź, kiedy organizujemy następne Dyżury Rekrutacyjne. Podczas nich, będziesz mógł porozmawiać z naszymi rekruterami bezpośrednio przez Facebookowy Messenger. 

Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

Jakie obowiązki umożliwią Ci ciągły rozwój?

  • Obsługiwanie przychodzących połączeń telefonicznych oraz e-maili od klientów dotyczących zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
  • Analizowanie i rozwiązywanie najczęstszych zapytań korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
  • Dostarczanie wysokiej jakości standard obsługi klientów
  • Współpraca z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

 

Jaka może być Twoja ścieżka rozwoju?

Karierę w naszej firmie rozpoczniesz od programu wdrożeniowego. Tam nauczysz się podstaw. Gdy zdobędziesz już wystarczające doświadczenie, możesz awansować w swojej roli lub zmienić stanowisko wybierając spośród wielu obszarów. Niektóre z nich to:
  • Incident Manager – jeśli potrafisz szybko podejmować decyzje
  • Change Manager – jeśli jesteś dobrze zorganizowany i znasz ITIL'a
  • Project Manager – jeśli chcesz zarządzać projektami i je rozwijać
  • Service Integration and Management Consultant – jeśli lubisz współpracę z klientami i potrafisz dostosowywać projekty do ich potrzeb
  • Junior IT Technician – jeśli chcesz zajmować się strukturą IT


Jakich kompetencji oczekujemy na start?

  • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego 
  • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
  • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
  • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami 

Co dla Ciebie przygotowaliśmy?

Osobisty i zawodowy rozwój:

 

  • Plan wdrożeniowy dla nowych pracowników i wsparcie kolegów od samego początku 
  • Programy rozwojowe, zewnętrzne kursy, dofinansowanie edukacji i certyfikacji, platforma NEXT z darmowym dostępem do TED talków, materiałów Coursera czy wirtualnych szkoleń (np. Excel, VBA, RPA, customer care). 
  • Możliwość wyboru godzin pracy dzięki różnorodności projektów (standard, zmiany popołudniowe, część etatu, praca zdalna). O możliwe opcje zapytaj swojego rekrutera.

Naszą legendarną atmosferę:

 

  • Nie obowiązuje nas sztywny dress code, mamy za to świetne grupy zainteresowań i dostęp do inicjatyw, które pozwalają nam zmieniać świat. Chętnie zaczynamy dzień od wspólnej kawy - nawet jeśli możemy ją wypić tylko wirtualnie! Jesteśmy dużą firmą z wyjątkową atmosferą - nawiązujemy przyjaźnie, dzielimy ważne momenty i tak po prostu, zwyczajnie się lubimy ;).

I inne benefity: :

  • Umowę o pracę na czas nieokreślony od samego początku Twojego zatrudnienia. 
  • Prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie na życie i infolinię StayWell. 
  • Dodatkowe bonusy za polecanie znajomych do pracy.
  • Dostęp do audiobooków Inspiro i platformy MyBenefit. 
  • Biura w świetnych lokalizacjach, program leasingowy, carpooling i parkingi rowerowe. 
  • Darmową kawę, mleko, wodę i herbatę.

Ogłoszenie archiwalne