Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego

  • Lublin, lubelskie
  • Asystent
  • 08.03.2019
  • Ważna jeszcze 13 dni (do 07.04.2019)

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego
    Miejsce pracy: Lublin

    Profil kandydata:


    Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
    • Biegłą znajomość języka francuskiego
    • Komunikatywną znajomość języka angielskiego
    • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
    • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
    • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
    • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

    Opis stanowiska


    Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:

    • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
    • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
    • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
    • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

    Co oferujemy?

    • Praca w zgranym zespole i przyjaznej atmosferze
    • Ścieżka liderska i ekspercka
    • Premie, w tym także za polecenia kandydatów do pracy
    • Szeroka oferta szkolen i dofinansowanie kursów
    • Bogaty pakiet dodatków (fitness, siłownia, kino, itp.)
    • Imprezy integracyjne i wspólne świętowanie
    • Coroczny piknik rodzinny
    • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
    • Prywatna opieka medyczna również dla Twojej rodziny
    • Równe szanse Technologie wspierające Racjonalne adaptacje
    • Wolontariat pracowniczy i ciekawe projekty CSR
    • Parkingi dla rowerzystów i carpooling

    O nas

    Capgemini jest jedną z wiodących światowych firm specjalizujących
    się w usługach konsultingowych, technologiach IT.

    Chmura to modny temat - wszyscy o tym mówią, wielu używa, ale co ma w środku, jak działa, jak się do niej dostać, jak się nią opiekować, wiedzą nieliczni To my, Cloud Infrastructure Services, rozumiemy temat szeroko - od usług wysokiego poziomu do zarządzania sprzętem, systemami operacyjnymi, czy siecią, zarówno wewnętrzną, jak i dostępową. Zarządzanie aplikacjami, operacjami IT, dostępnością, czy konfiguracją i zmianami. Obracamy się w międzynarodowym środowisku… i robimy to w różnych językach obcych.
    bottom