Ta oferta pracy jest nieaktualna od 136 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego (praca zdalna)

  • Kraków, małopolskie
  • Asystent
  • 2018-07-03

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    top

    Capgemini jest jedną z wiodących, globalnych firm oferujących usługi konsultingowe, technologie informatyczne i outsourcing.

    Oddział Cloud Infrastructure Services jest jednym z największych dostawców usług outsourcingowych w Polsce. Od momentu otwarcia go w Krakowie w 2004 roku, centrum osiągnęło wielki sukces i intensywnie się rozwija. W 2006 roku otworzyliśmy drugie centrum w Katowicach, w 2012 trzecie w Opolu. Dziś nasz zespół złożony z 2,000 profesjonalistów dostarcza usługi IT dla 40 klientów w 20 językach.

    Asystent ds. Wsparcia Klienta Francuskojęzycznego (praca zdalna)
    Miejsce pracy: Kraków

    Opis stanowiska


    Po szkoleniu wstępnym będziesz w stanie:

    • Obsłużyć przychodzące połączenia telefoniczne/ e-maile od klientów dotyczące zagadnień technicznych związanych z codziennym użytkowaniem komputera
    • Analizować i rozwiązywać najczęstsze zapytania korzystając z przygotowanych przez nas rozwiązań
    • Dostarczyć wysokiej jakości standard obsługi klientów
    • Współpracować z zespołem specjalistów IT by poradzić sobie z bardziej skomplikowanymi zagadnieniami

    Profil kandydata

    Zanim rozpoczniesz szkolenie wstępne sprawdzimy czy posiadasz:
    • Biegłą znajomość języka francuskiego
    • Przynajmniej komunikatywną znajomość języka angielskiego
    • Nastawienie pro klienckie oraz umiejętność komunikacji
    • Podstawowe doświadczenie w zakresie obsługi Windows 7 i pakietu MS Office
    • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta (jest mile widziane ale nie jest wymagane)
    • Umiejętność pracy z zespołem, nastawienie na rozwiązywanie problemów oraz umiejętność efektywnego zarządzania zadaniami

    Co oferujemy

    • Praca zdalna z domu (80%) z założeniem pracy stacjonarnej w jednym z naszych biur zlokalizowanych w Katowicach i Opolu (20%).
    • Praca w międzynarodowej firmie dla prestiżowych klientów - około 100 światowych marek obsługiwanych przez 6000 profesjonalistów w 30 językach.
    • Jasno określona ścieżka kariery (ekspercka lub liderska) i bogata oferta szkoleniowa - ponad 20 000 szkoleń online oraz książek dostępnych dla Ciebie także z domu, szeroki wybór szkoleń w klasie, dofinansowanie do nauki języków obcych.
    • Od ekspertów Capgemini nauczysz się najlepszych praktyk oraz biznesu na światowym poziomie. Ponad 900 certyfikowanych ekspertów z zakresu m.in. ITIL, Vmware, Citrix, Oracle Database.
    • Poza wynagrodzeniem otrzymasz pakiet dodatków pozapłacowych (opieka medyczna dla całej rodziny, dodatkowe ubezpieczenie). Możesz polecać znajomych w Programie Referencyjnym i zgarniać nagrody!
    • Nasze biura mają dogodną lokalizację z certyfikatem „Przyjazny rowerom”!
    • Jako osoba niepełnosprawna otrzymasz profesjonalne wsparcie. Jesteśmy otwarci na poszukiwanie i wdrażanie nowoczesnych technologii wspierających pracę osób z różnymi niepełnosprawnościami. Zależy nam na włączeniu osób niepełnosprawnych do naszych zespołów na zasadzie równych szans. Prowadzimy szkolenia z zakresu świadomości niepełnosprawności. Dołącz do naszego programu wspierającego zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami: Win with Capgemini.
    „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Capgemini Polska Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy na potrzeby procesów rekrutacji prowadzonych obecnie i w przyszłości zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 z późn. zm.). Zezwalam również Capgemini Polska Sp z o.o. na przetwarzanie moich danych osobowych poza Europejskim Obszarem Gospodarczym, w tym przez jednostki w Indiach oraz klientów Capgemini obejmujących wewnętrzne oraz zewnętrzne obszary EEA.”