Oferta pracy

Asystent ds. Wsparcia Klienta z j. Niemieckim

IBM PolandO firmie

IBM Poland

Muchoborska 8A

Wrocław

IBM’s greatest invention is the IBMer. We believe that progress is made through progressive thinking, progressive leadership, progressive policy and progressive action. IBMers believe that the application of intelligence, reason and science can improve business, society and the human condition. Restlessly reinventing since 1911, we are the largest technology and consulting employer in the world, with more than 380,000 IBMers serving clients in 170 countries.
Asystent ds. Wsparcia Klienta z j. NiemieckimNumer ref.: 99155
Your Role and Responsibilities
Dział Wsparcia Klienta we Wrocławiu poszukuje nowych pracowników w wielokulturowym i wielojęzycznym zespole, w którym pracownicy obsługują największych międzynarodowych klientów w obsłudze różnego rodzaju zapytań z zakresu IT. Pracujemy w różnych językach w elastycznych godzinach.

Opis zadań:
  • Obsługa linii telefonicznej: rejestrowanie oraz rozwiązywanie problemów z zakresu IT
  • Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta oraz produktywności
  • Utrzymywanie satysfakcji klienta
  • Zachowanie standardów określonych procedur pracy
  • Ścisła współpraca z innymi zespołami IBM,
  • Kontrola kolejki zgłoszeń, dbanie o szybką obsługę oczekujących zgłoszeń oraz poprawne zarejestrowanie każdego zgłoszenia w systemie
  • Eskalowanie pojawiających się zgłoszeń do odpowiednich zespołów
  • Pomoc w rozwoju pracy zespołu oraz usprawnieniu istniejących procedur
Wymagania:
  • Dobre zdolności komunikacyjne, wysoka jakość obsługi klienta
  • Chęć poszerzania wiedzy i kompetencji
  • Elastyczność, umiejętność pracy w zespole, zdolność szybkiej adaptacji do zadań
  • Dostępność do pracy w systemie 24 godzinnym, 7 dni w tygodniu (praca zdalna w podczas zmian nocnych oraz weekendów)
Required Technical and Professional Expertise
Język niemiecki - bardzo dobra znajomość w mowie i piśmie
Język angielski - dobra znajomość w mowie i piśmie


Preferred Technical and Professional Expertise
n/a
Oferujemy:
  • Pracę zdalną podczas zmian nocnych i weekendów
  • Kursy językowe
  • Szkolenia i certyfikaty
  • Praca w wielokulturowym środowisku
Dodatkowe benefity:
  • Prywatna opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
  • Karta Multisport
  • Praca przy międzynarodowych projektach w wielokulturowych zespołach
  • Pakiet zniżkowy "Good to be IBMer"
  • Kino i wycieczki dla pracowników
  • Letnie obozy dla dzieci

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy