Oferta pracy

Asystent ds. Wsparcia Sprzedaży z j. łotewskim

EY (dawniej Ernst & Young)

  • Kraków, małopolskie

  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Asystent
W EY możesz uczynić swoją karierę tak unikalną, jak Ty. Dzięki wyzwaniom o globalnej skali, codziennemu, dedykowanemu wsparciu, kulturze organizacji i nowoczesnym technologiom masz szansę spełnić tutaj swoje zawodowe marzenia. Nie możemy się doczekać, by poznać Twój punkt widzenia bo wierzymy, że z Tobą staniemy się jeszcze lepsi. Dołącz do nas, by stworzyć wyjątkową ścieżkę rozwoju dla siebie i lepiej działający świat dla wszystkich


Asystent ds. Wsparcia Sprzedaży z j. łotewskim

Możliwości,
które na
Ciebie czekają

Przygotuj się na codzienny kontakt z ludźmi wywodzącymi się z różnych kultur i różnych środowisk, który dostarcza licznych wyzwań i daje dużą satysfakcję.

Będziesz częścią Zespołu Wsparcia Sprzedaży koncentrującym się na pozyskiwaniu nowych klientów i oferowaniu im wybranych usług świadczonych przez poszczególne linie biznesowe w ramach spółki.
  • poznasz szeroką wiedzę w zakresie doradztwa podatkowego oraz compliance
  • będziesz mógł rozmawiać z osobami decyzyjnymi w (kwestiach finansowych) w największych firmach w Polsce często wchodzących w skład międzynarodowych grup kapitałowych

Twoje główne zadania

  • umawianie spotkań z kadrą zarządzającą (Dyrektorzy Finansowi, Członkowie Zarządu) lub sprzedaż produktów/usług
  • obsługa połączeń wychodzących
  • współpraca z dotychczasowymi klientami oraz pozyskiwanie nowych poprzez kontakt telefoniczny i mailowy
  • telefoniczna oraz e-mailowa obsługa klientów
  • aktywne pozyskiwanie klientów w drodze telefonicznej

Potrzebne umiejętności i doświadczenie

  • łatwość nawiązywania kontaktów i współpracy w zespole
  • znajomość j. łotewskiego umożliwiająca swobodną komunikację w tym języku (warunek konieczny)
  • dobra organizacja pracy
  • samodzielność w działaniu i umiejętność podejmowania decyzji
  • umiejętności obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
  • mile widziane doświadczenie w sprzedaży

Twoje dotychczasowe doświadczenie

  • doświadczenie w sprzedaży usług profesjonalnych poparte dobrymi wynikami

Docenimy również

  • znajomość j. angielskiego

Pasujesz do nas, jeśli

  • posiadasz doświadczenie w sprzedaży usług profesjonalnych (mile widziane z kadrą zarządzającą -Dyrektorzy Finansowi, Członkowie Zarządu)
  • łatwo nawiązujesz i budujesz relacje biznesowe,
  • jesteś osoba komunikatywną, kontakt z ludźmi sprawia Ci przyjemność
  • trudne sytuacje to dla Ciebie wyzwania w których szukasz najlepszych rozwiązań

Oferujemy

  • pracę w renomowanej organizacji na umowę o pracę w zgranym i dynamicznym zespole
  • wynagrodzenie podstawowe oraz atrakcyjny system prowizyjny
  • niezbędne narzędzia pracy (komputer/ telefon)

Oferujemy:

  • kwalifikacje oraz certyfikaty
  • indywidulną mapę szkoleń
  • elastyczny czas i miejsce pracy
  • dedykowanego Career Counselora
  • program EY Care & Wellness 
  • biuro w prestiżowej lokalizacji

Tworzymy miejsce pracy przyjazne osobom z niepełnosprawnościami.

O EY Polska
 
Jesteśmy globalną firmą doradczą - pomagamy przedsiębiorcom, organizacjom i społecznościom najlepiej wykorzystać swój potencjał.
Realizujemy projekty w zakresie: Audytu, Doradztwa Podatkowego, Transakcyjnego i Biznesowego (w tym IT).
Zatrudniamy ponad 240 000 wyjątkowych ludzi w ponad 150 krajach na świecie. W Polsce jest nas ponad 2800, a pracujemy w: Warszawie, Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Wrocławiu. 

Codziennie tworzymy razem niesamowite rzeczy.
Mamy ludzi, ścieżkę rozwoju i szkolenia, dzięki którym również Ty poradzisz sobie z najbardziej prestiżowymi projektami. 

EY jest pracodawcą równych szans, doceniamy różnorodność w zakresie wiedzy i doświadczenia naszych pracowników.
EY zapewnia wszystkim kandydatom jednakowe szanse w procesie rekrutacji, niezależnie od płci, wieku, rasy, wyznania, orientacji seksualnej, pochodzenia, niepełnosprawności lub jakiejkolwiek innej prawnie chronionej podstawy, zgodnie z obowiązującym prawem.

Ogłoszenie archiwalne