Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyPracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę
Aktualne oferty pracodawcyAsystent ds. Wsparcia Zakupów home decor
BBK S.A. – właściciel marki home&youO firmie
- Azymutalna 11, 80-298 Gdańsk, PolskaGdańsk, pomorskie
- Ogłoszenie wygasło 2 miesiące temu
- Rekrutacja zdalna
- Umowa o pracę
- Pełny etat
- Asystent
BBK S.A. – właściciel marki home&you
Azymutalna 11
Gdańsk
Jesteśmy miłośnikami wnętrz w dobrym stylu. Lubimy mieć swój udział w dodawaniu im elegancji, funkcjonalności, wprowadzaniu niezwykłego nastroju.
Właśnie dlatego od ponad 20 lat zajmujemy się importem i dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz.
Zarządzamy marką home&you.
Oferujemy pracę pełną wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. Chcesz z nami tworzyć piękne produkty i być ich pierwszym użytkownikiem?
Dołącz do naszego zespołu na stanowisko:
Asystent ds. Wsparcia Zakupów home decor
TWOJE ZADANIA:
- wsparcie w optymalizacji i standaryzacji procesów i narzędzi zakupowych,
- utrzymanie poprawności danych zakupowych o produkcie,
- zapewnienie sprawnej komunikacji na linii zakupy - reszta działów,
- nadzór nad oznakowaniem i opakowaniem produktów oraz licencjami handlowymi,
- organizacja transportu próbek.
JEŚLI:
- świetnie organizujesz swoją pracę,
- Excel nie jest dla Ciebie jak Martix i możesz się w nim odnaleźć jak Neo,
- możesz pochwalić się doświadczeniem na stanowisku asystenckim lub w administracji biurowej,
- znasz bardzo dobrze język angielski,
- masz smykałkę do negocjacji i głowę pełną pomysłów,
- nie boisz się wyzwań,
- doskonale radzisz sobie z wieloma zadaniami naraz,
- branża home decor wywołuje u Ciebie dreszczyk pozytywnych emocji,
TA PRACA JEST DLA CIEBIE!
ZAPEWNIMY TOBIE:
- współpracę z dostawcami z całego świata,
- dostęp do produktów zanim pojawią się w sklepach,
- wpływ na finalny wygląd produktu, który trafia na półki salonów home&you,
- współpracę z obszarami całego łańcucha dostaw,
- atmosferę jak w „home”,
- wykorzystanie języka angielskiego w codziennej pracy,
- nowe wyzwania w obszarze, w którym każdy dzień jest inny,
- możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
- wsparcie na starcie od całego zespołu,
- dobrze skomunikowaną lokalizację – znajdujemy się kilka minut od stacji PKM Port Lotniczy
A PONADTO:
- umowa o pracę
- dostęp do karty Multisport
- dostęp do opieki medycznej
- dostęp do ubezpieczenia na życie
- jasna ścieżka kariery
- w pełni wyposażone stanowiska pracy
- home office
- program poleceń dla pracowników
- kupony rabatowe
- bezpłatne napoje dla pracowników
- bezpłatny parking
- bądź sobą!
BRZMI CIEKAWIE? DOŁĄCZ DO NAS!
Ogłoszenie archiwalne