Oferta pracy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Asystent ds. Wsparcia Zakupów home decor

BBK S.A. – właściciel marki home&youO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

BBK S.A. – właściciel marki home&you

Azymutalna 11

Gdańsk

 

Jesteśmy miłośnikami wnętrz w dobrym stylu. Lubimy mieć swój udział w dodawaniu im elegancji, funkcjonalności, wprowadzaniu niezwykłego nastroju.
Właśnie dlatego od ponad 20 lat zajmujemy się importem i dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz.
Zarządzamy marką home&you.

 

Oferujemy pracę pełną wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. Chcesz z nami tworzyć piękne produkty i być ich pierwszym użytkownikiem?

 

Dołącz do naszego zespołu na stanowisko:

Asystent ds. Wsparcia Zakupów home decor

TWOJE ZADANIA:

  • wsparcie w optymalizacji i standaryzacji procesów i narzędzi zakupowych,
  • utrzymanie poprawności danych zakupowych o produkcie,
  • zapewnienie sprawnej komunikacji na linii zakupy - reszta działów,
  • nadzór nad oznakowaniem i opakowaniem produktów oraz licencjami handlowymi,
  • organizacja transportu próbek.

JEŚLI:

  • świetnie organizujesz swoją pracę,
  • Excel nie jest dla Ciebie jak Martix i możesz się w nim odnaleźć jak Neo,
  • możesz pochwalić się doświadczeniem na stanowisku asystenckim lub w administracji biurowej,
  • znasz bardzo dobrze język angielski,
  • masz smykałkę do negocjacji i głowę pełną pomysłów,
  • nie boisz się wyzwań,      
  • doskonale radzisz sobie z wieloma zadaniami naraz,
  • branża home decor wywołuje u Ciebie dreszczyk pozytywnych emocji,

TA PRACA JEST DLA CIEBIE!

ZAPEWNIMY TOBIE:

  • współpracę z dostawcami z całego świata,
  • dostęp do produktów zanim pojawią się w sklepach,
  • wpływ na finalny wygląd produktu, który trafia na półki salonów home&you,
  • współpracę z obszarami całego łańcucha dostaw,
  • atmosferę jak w „home”,
  • wykorzystanie języka angielskiego w codziennej pracy,
  • nowe wyzwania w obszarze, w którym każdy dzień jest inny,
  • możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
  • wsparcie na starcie od całego zespołu,
  • dobrze skomunikowaną lokalizację – znajdujemy się kilka minut od stacji PKM Port Lotniczy

 

A PONADTO:

  • umowa o pracę
  • dostęp do karty Multisport
  • dostęp do opieki medycznej
  • dostęp do ubezpieczenia na życie
  • jasna ścieżka kariery
  • w pełni wyposażone stanowiska pracy
  • home office
  • program poleceń dla pracowników
  • kupony rabatowe
  • bezpłatne napoje dla pracowników
  • bezpłatny parking
  • bądź sobą!

BRZMI CIEKAWIE? DOŁĄCZ DO NAS!

 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy