Pepco Poland Spółka z o. o.

Asystent ds. wynagrodzeń i benefitów

Pepco Poland Spółka z o. o.O firmie

Pepco Poland Spółka z o. o.

Strzeszyńska 73A

Poznań

PRACUJ Z NAMI W PEPCO!


JAKO:

Asystent ds. wynagrodzeń i benefitów

Polubisz swoją pracę w PEPCO, ponieważ gwarantujemy Ci:

  • stabilność zatrudnienia i korzystne warunki wynagradzania
  • dynamiczny rozwój, bogaty system szkoleń i możliwości wewnętrznych awansów
  • kulturę organizacyjną tworzącą przyjazną i inspirującą atmosferę pracy

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • administrowanie benefitami pracowniczymi w dostępnych systemach,
  • wspieranie osób uprawnionych do korzystania z benefitów,
  • administrowanie budżetem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • realizowanie działań komunikacyjnych w zakresie korzystania z oferty benefitowej,
  • kontakt z dostawcami: m.in. pomoc w rozwiązywaniu problemów pracowników, wyjaśnianie wątpliwości
  • sporządzanie podstawowych raportów dotyczących benefitów
  • obsługiwanie faktur dot. benefitów
  • administrowanie dokumentacją dot. benefitów
  • współpracowanie z odpowiednimi zespołami, w szczególności z Zespołem Płac i Księgowości
  • aktualizacja i archiwizacja dokumentów
  • wsparcie Działu HR w bieżącej pracy

Jeżeli:

  • wykazujesz się samodzielnością i proaktywnością w zakresie podejmowanych działań,
  • władasz językiem angielskim na poziomie min. B2 (średniozaawansowanym),
  • masz min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • posiadasz praktyczną znajomość MS Office, w tym programu Excel
  • masz umiejętność pracy w zespole i bardzo dobre zdolności komunikacyjne
  • wykazujesz zaangażowanie, dokładność, odpowiedzialność za działania
  • bardzo dobrze organizujesz prace własną
  • mile widziane doświadczenie w pracy w firmie o międzynarodowym zasięgu
WIĘCEJ INFORMACJI NA: WWW.PEPCO.PL/KARIERA

PRACUJ Z NAMI W PEPCO!


JAKO:

Asystent ds. wynagrodzeń i benefitów

Polubisz swoją pracę w PEPCO, ponieważ gwarantujemy Ci:

  • stabilność zatrudnienia i korzystne warunki wynagradzania
  • dynamiczny rozwój, bogaty system szkoleń i możliwości wewnętrznych awansów
  • kulturę organizacyjną tworzącą przyjazną i inspirującą atmosferę pracy

Do Twoich obowiązków należeć będzie:

  • administrowanie benefitami pracowniczymi w dostępnych systemach,
  • wspieranie osób uprawnionych do korzystania z benefitów,
  • administrowanie budżetem Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
  • realizowanie działań komunikacyjnych w zakresie korzystania z oferty benefitowej,
  • kontakt z dostawcami: m.in. pomoc w rozwiązywaniu problemów pracowników, wyjaśnianie wątpliwości
  • sporządzanie podstawowych raportów dotyczących benefitów
  • obsługiwanie faktur dot. benefitów
  • administrowanie dokumentacją dot. benefitów
  • współpracowanie z odpowiednimi zespołami, w szczególności z Zespołem Płac i Księgowości
  • aktualizacja i archiwizacja dokumentów
  • wsparcie Działu HR w bieżącej pracy

Jeżeli:

  • wykazujesz się samodzielnością i proaktywnością w zakresie podejmowanych działań,
  • władasz językiem angielskim na poziomie min. B2 (średniozaawansowanym),
  • masz min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku
  • posiadasz praktyczną znajomość MS Office, w tym programu Excel
  • masz umiejętność pracy w zespole i bardzo dobre zdolności komunikacyjne
  • wykazujesz zaangażowanie, dokładność, odpowiedzialność za działania
  • bardzo dobrze organizujesz prace własną
  • mile widziane doświadczenie w pracy w firmie o międzynarodowym zasięgu
WIĘCEJ INFORMACJI NA: WWW.PEPCO.PL/KARIERA

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy