Ta oferta pracy jest nieaktualna od 9 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent ds. Zakupów - home decor

  • Gdańsk, pomorskie
  • Asystent
  • 2019-05-17

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Asystent ds. Zakupów - home decor
    miejsce pracy: Gdańsk (okolice)

    Miłość do pięknych wnętrz – to właśnie od niej wszystko się zaczęło.
    Oryginalne, pełne uroku i funkcjonalne aranżacje to nasza pasja, którą rozwijamy codziennie od ponad 20 lat,
    zajmując się importem i dystrybucją artykułów wyposażenia wnętrz.
    Nieustannie poszukujemy nowych inspiracji, aby tworzyć oryginalne kolekcje ozdób,
    tekstyliów i domowych akcesoriów dla naszych marek:
    home&you oraz Essex.

     

    Oferujemy pracę pełną wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju.

    Chcesz z nami tworzyć piękne produkty dla marki home&you
    i być ich pierwszym użytkownikiem?

     

    Dołącz do naszego zespołu!

    • 47 tys.


      m2 całkowitej powierzchni salonów

    • 6,5 tys.


      produktów oferowanych
      na każdy sezon

    • 147


      salonów home&you
      w Polsce

    • 1,1 tys.


      etatów w salonach

    • 400


      osób zatrudnionych
      w centrali

    • Nagrody
      za dynamikę w rozwoju



    Wyzwania:

    • wsparcie procesu zakupowego,
    • wsparcie Kupca w procesie realizacji zamówień (monitorowanie stanu zamówień i terminowości dostaw),
    • współpraca i budowanie relacji z dostawcami,
    • odpowiedzialność za próbki produktów,
    • terminowe dostarczenie informacji do baz danych/systemu, dbałość o ich poprawność.

    Co oferujemy:

     

    • stabilne zatrudnienie
      w oparciu o umowę
      o pracę
    • realne możliwości
      poszerzenia swoich
      kompetencji
    • wyjątkową kulturę
      organizacyjną
      i atmosferę
    • premie
    • dofinansowanie do pakietu medycznego i multisport, ubezpieczenie na preferencyjnych warunkach
    • budżet na spotkania
      integracyjne
    • kupony rabatowe
    • bezpłatne napoje
      dla pracowników

    Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

    • swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (min. poziom B2),
    • MS Excel nie jest Ci obcy,
    • posiadasz wykształcenie wyższe lub jesteś w trakcie studiów zaocznych,
    • możesz pochwalić się umiejętnościami analitycznymi i dobrą organizacją pracy własnej,
    • masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i potrafisz pracować w zespole.

    Dodatkowo bardzo nas ucieszy Twoje poczucie estetyki i zainteresowanie aranżacją wnętrz.

    BRZMI CIEKAWIE? DOŁĄCZ DO NAS!
     
    Prosimy o dopisanie klauzuli:
     
    Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez BBK S.A. z siedzibą w Kowalach, przy ul. Magnackiej 15A, 80-180 Kowale, nr KRS: 0000015349 (dalej: „BBK), moich danych osobowych zawartych w przekazanej BBK dokumentacji rekrutacyjnej w zakresie wykraczającym poza dane wymagane na podstawie art. 22 [1]Kodeksu pracy w celu realizacji przez BBK procesu rekrutacji, prowadzonego na dane stanowisko, a w przypadku zawarcia umowy o pracę - także w związku z zawarciem i wykonywaniem umowy o pracę.

     

    Wyrażam zgodę na zachowanie i późniejsze przetwarzanie przez BBK S.A. z siedzibą w Kowalach, przy ul. Magnackiej 15A, 80-180 Kowale nr KRS: 0000015349, moich danych osobowych zawartych w przekazanej BBK dokumentacji rekrutacyjnej, dla celów przyszłych rekrutacji na takie samo lub podobne stanowisko.

    PROCES REKRUTACYJNY:

    • ETAP 1


      Po publikacji ogłoszenia z zainteresowaniem przeglądamy Wasze aplikacje. Kontaktujemy się telefonicznie z wybranymi kandydatami.

    • ETAP 2


      Sprawdzamy wiedzę i kompetencje,
      które będą potrzebne Wam, aby czuć się
      swobodnie w naszym zespole.

    • ETAP 3


      Podczas rozmowy poznasz
      swojego przyszłego szefa i razem
      uzgodnicie warunki współpracy

    • Witaj w home!

    Na każdym etapie jesteśmy z Tobą w kontakcie, a za poświęcony czas mamy dla Ciebie niespodziankę.

    bottom
    Prosimy o zapoznanie się z informacjami:
     
    Klauzula informacyjna dla kandydatów
    ubiegających się o zatrudnienie w BBK S.A. z siedzibą w Kowalach
    w zakresie ochrony danych osobowych

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 i art. 14 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej: ,,RODO”) informuję, iż:

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest BBK S.A. z siedzibą w Kowalach, przy ul. Magnackiej 15A, 80-180 Kowale , nr KRS: 0000015349, dane kontaktowe: nr tel. 58 762 20 20,adres e-mail [email protected] (dalej: ,,BBK”).
    2. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:

     a)w zakresie kategorii danych wymaganych art. 221 § 1 Kodeksu pracy – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO, w celu wypełniania obowiązków prawnych ciążących na administratorze w związku z realizacją procesu rekrutacji;

    b)na podstawie art. 6 ust. lit. f) RODO, w celu i w zakresie wynikającym z realizacji uzasadnionych interesów administratora, za które to interesy uznajemy w szczególności: obronę przed roszczeniami, stosowanie systemów kontroli wewnętrznej (w tym systemu monitoringu wizyjnego);

    c)w zakresie wykraczającym poza kategorie danych wymagane na podstawie pkt. a) – b ) powyżej – na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, w celu realizacji procesu rekrutacji.

    1. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy oraz współpracownicy BBK, dostawcy usług teleinformatycznych, a także firmy, które zapewniają wsparcie oraz działanie narzędzi i systemów informatycznych BBK, podmioty świadczące usługi w zakresie prowadzenia rekrutacji.
    2. Źródłem pochodzenia danych nieotrzymanych od Pani/Pana bezpośrednio może być podmiot świadczący usługi w zakresie prowadzenia rekrutacji, za pośrednictwem którego złożyła Pani/Pan aplikację.
    3. Podanie i umożliwienie BBK przetwarzania Pani/Pana danych jest wymogiem ustawowym w zakresie określonym w 221 Kodeksu pracy. Niepodanie przez Panią/Pana danych w tym zakresie skutkować będzie brakiem możliwości przeprowadzenia procesu rekrutacji. Niepodanie zaś innych danych niż wymagane lub wycofanie zgody na ich przetwarzanie nie będzie podstawą niekorzystnego traktowania ani też nie będzie powodować wobec Pani/Pana żadnych negatywnych konsekwencji, w tym nie będzie stanowiło przyczyny uzasadniającej odmowę zatrudnienia.
    4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do końca najdłuższego z następujących okresów: (i) okres niezbędny do przeprowadzenia rekrutacji, dla potrzeb której dane zostały podane, a w przypadku wyrażenia na to odrębnej zgody także do przeprowadzenia przyszłych procesów rekrutacyjnych na takie samo lub podobne stanowisko, (ii) okres wypełniania obowiązków prawnych ciążących na administratorze, (iii) okres realizacji wyżej opisanych interesów administratora.
    5. Posiada Pan/Pani prawo żądania dostępu do treści swoich danych osobowych i ich sprostowania oraz - z uwzględnieniem ograniczeń uregulowanych przepisami prawa (w tym RODO) - ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
    6. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy prawa ochrony danych osobowych (w szczególności RODO).
    7. W zakresie podanych przez Panią/Pana danych przetwarzanych wyłącznie na podstawie Pani/Pana zgody (tj. w zakresie wykraczającym poza dane wymagane na podstawie art. 221 Kodeksu pracy), przysługuje Pan/Panu prawo do cofnięcia zgody w dobrowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Wycofać wyrażoną zgodę możne Pani/Pan poprzez złożenie oświadczenia o cofnięciu zgody ma przetwarzanie dodatkowych danych osobowych.