Oferta pracy

Bemo Motors Sp. z o.o.

Asystent Dyrektora Administracyjno-Technicznego

Bemo Motors Sp. z o.o.O firmie

Bemo Motors Sp. z o.o.

Jana Ostroroga 20

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie

  • Nadzór nad fakturami, przekazywanie ich do działu księgowości

  • Wprowadzanie danych do systemu

  • Zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą

  • Codzienna współpraca z działem księgowym, kadrowym

  • Przygotowywanie danych do sprawozdań (rozliczenia miesięczne i kwartalne)

  • Obsługa systemu kontroli czasu pracy

  • Obsługa platformy PUE

  • Kontrola terminowości badań lekarskich i BHP

Nasze wymagania

  • Wykształcenie minimum średnie

  • Znajomości pakietu MS Office

  • Umiejętności ustalania priorytetów oraz rozwiązywania bieżących problemów

  • Samodzielność

  • Komunikatywność

Mile widziane

  • Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • brak dress code’u

  • kawa / herbata

  • paczki świąteczne

Bemo Motors Sp. z o.o.

Grupa Bemo Motors to jedna z największych w Polsce grup dealerskich, w skład której wchodzi 16 autoryzowanych salonów sprzedaży samochodów takich marek jak Ford, Hyundai, Mazda, Mercedes, Mitsubishi, Peugeot, Citroen, DS Automobiles oraz Volvo znajdujących się w Poznaniu, Szczecinie, Koszalinie, Warszawie i Łodzi.

Działamy na polskim rynku od roku 1993, dzięki czemu możemy pochwalić się długoletnim i bogatym doświadczeniem w sprzedaży i obsłudze samochodów.

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje