Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1276 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent Dyrektora Działu Finansowego

  • Świętochłowice, śląskie
  • Asystent
  • 24.03.2015

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Dynamicznie rozwijająca się firma, lider branży obróbki stali i produkcji naczep specjalistycznych do transportu ciężkiego działająca na rynkach zagranicznych poszukuje pracownika na stanowisko:

    Asystent Dyrektora Działu Finansowego
    Miejsce pracy: Świętochłowice


    Zakres obowiązków:

    • wspieranie dyrektora działu finansowego w jego obowiązkach,
    • weryfikacja dowodów księgowo-finansowych i ich terminowe księgowanie w systemie SAP – dokumenty zakupu materiałów, raporty kasowe, wyciągi bankowe, polecenia księgowania,
    • raportowanie stanów kont księgowych,
    • kontrola i analiza dokumentów  kosztowych i przychodowych,
    • sporządzanie okresowej kontroli kont księgowych (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych),
    • przeprowadzenie bieżącej kontroli finansowo-księgowej nad pracami pracowników biurowych działu finansowego,
    • inne zadania administracyjne i księgowo – finansowe zlecone przez dyrektora działu finansowego i głównego księgowego,
    • uzgadnianie rozrachunków,
    • wsparcie pracowników biurowych w pracach księgowo-finansowych i administracyjnych,    
    • wystawienie faktur sprzedaży, 
    • sporządzanie odpowiednich zestawień i ich weryfikacja dla potrzeb statystyki,
    • nadzór nad prawidłowym obiegiem korespondencji i dokumentacji,
    • czynny udział w pracach przygotowawczych do sporządzenia sprawozdań finansowych i raportów okresowych,
    • wsparcie w przygotowaniu dokumentów do sporządzania deklaracji podatkowych,
    • wsparcie przy sporządzaniu sprawozdania finansowego rocznego i zamknięciu bieżących okresów sprawozdawczych,

    Wymagania:

    • Wykształcenie wyższe kierunkowe (rachunkowość, finanse),
    • Doświadczenie w księgowości minimum 3 lata;
    • Obsługa systemów ERP – moduł księgowość (znajomość SAP Business ONE będzie dodatkowym atutem);
    • Znajomość obsługi sekretariatu i obiegu korespondencji;
    • Praktyczna znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych, ustawy o  podatku od towarów i usług oraz ustawy o rachunkowości;
    • Znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office (biegła znajomość Excel i Word);
    • Komunikatywność;
    • Dokładność , sumienność, zaangażowanie;
    • Umiejętność pracy pod presją czasu i w zespole;
    • Chęci poszerzania wiedzy, podnoszenia kwalifikacji oraz otwartości na zmiany;

     

    List motywacyjny, CV wraz ze zdjęciem prosimy przesłać drogą elektroniczną.

    W CV prosimy o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych przez firmę Demarko Komarec SP.J. dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji ( zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz. U. z 1997 nr 133, poz. 883)."