Oferta pracy

Asystent Działu Finansów

Sodexo Benefits and Rewards Services PolskaO firmie

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Wincentego Rzymowskiego 53

Warszawa

Twój zakres obowiązków

  • Wprowadzanie płatności do systemu

  • Wyjaśnianie zapytań związanych z terminowością płatności dla dostawców

  • Wysyłanie potwierdzeń sald klientów i dostawców

  • Dekretowanie faktur zakupu

  • Prace administracyjne związane z obiegiem dokumentów księgowych

  • Wprowadzanie poleceń księgowania

  • Wsparcie zespołu księgowości w realizacji zadań

  • Inne prace zlecone przez Kierownika Zespołu

Nasze wymagania

  • Wykształcenie co najmniej średnie ekonomiczne

  • Mile widziani studenci rachunkowości

  • Znajomość podstaw rachunkowości i zasad księgowania

  • Znajomość obsługi komputera oraz pakietu MS Office

  • Bardzo dobra organizacja pracy

  • Komunikatywność, dokładność i systematyczność w wykonywaniu powierzonych obowiązków

  • Umiejętność pracy w zespole

Sodexo Benefits and Rewards Services Polska

Sodexo Benefits and Rewards Services jest liderem polskiego rynku świadczeń pozapłacowych, na którym działa już od ponad 20 lat, a także ekspertem w zakresie kompleksowych usług motywacyjnych. Doradza w obszarze tworzenia trwałych relacji pracodawcy z pracownikami oraz w zakresie budowania lojalności partnerów biznesowych i klientów.

Przewiń do profilu firmy