Asystent Działu Handlowego

iCEA Sp. z.o.o.O firmie

iCEA Sp. z.o.o.

Dąbrowskiego 267

Poznań

Asystent Działu Handlowego
Współpraca: B2B lub UoP
Miejsce pracy: Poznań

Dzieje się u nas, oj dzieje! Nasza firma, jedna z największych agencji SEO w Polsce, rozwija dział Call Center, a co za tym idzie, szukamy do naszej załogi osoby o rozwiniętych umiejętnościach komunikacyjnych. Jeśli potrafisz i lubisz rozmawiać, cechuje Cię wysoka kultura osobista i nastawienie na realizację celu, a przy tym chciałbyś w przyszłości rozwijać umiejętności sprzedażowe - wyślij do nas swoje CV!

Przykładowe zadania:

  • generowanie nowych leadów i umawianie spotkań z klientami,
  • bieżąca analiza potrzeb klientów oraz pomoc w zakresie merytorycznym i technicznym oferowanych usług,
  • bieżące wsparcie pracowników w utrzymaniu wysokich standardów obsługi klienta,
  • realizacja wyznaczonych planów,
  • udział w poprawie funkcjonalności i optymalizacji obecnych działań sprzedażowych firmy,
  • wprowadzanie danych do wewnętrznych systemów informatycznych,
  • raportowanie wyników swoich działań.

Wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie w zakresie obsługi klienta lub sprzedaży online,
  • wysokie zaangażowanie w nowe wyzwania i umiejętność szukania efektywnych rozwiązań,
  • inicjatywa, wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • sumienność, dbałość o detale, zaangażowanie i terminowość,
  • orientacja na realizację celu,
  • umiejętność swobodnej rozmowy telefonicznej.

Kilka sympatycznych dodatków i faktów:

  • bieżące szkolenia z zakresu komunikacji,
  • dofinansowanie karty MultiSport,
  • możliwość korzystania z firmowego transportu,
  • urodzinowy dzień wolny,
  • j. angielski dla pracowników,
  • elastyczne godziny pracy,
  • doładowana karta do automatu z przekąskami i napojami,
  • comiesięczne integracje,
  • biuro przyjazne psom,
  • praca w nowoczesnym, przestrzennym budynku.

 

Jeśli jesteś osobą poszukującą nowych wyzwań na swojej ścieżce kariery, a powyższa oferta wygląda dla Ciebie interesująco - prześlij nam swoje CV w “Aplikuj teraz”!

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Brodr. Jorgensen S.A. zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Asystent Działu Handlowego
Współpraca: B2B lub UoP

Dzieje się u nas, oj dzieje! Nasza firma, jedna z największych agencji SEO w Polsce, rozwija dział Call Center, a co za tym idzie, szukamy do naszej załogi osoby o rozwiniętych umiejętnościach komunikacyjnych. Jeśli potrafisz i lubisz rozmawiać, cechuje Cię wysoka kultura osobista i nastawienie na realizację celu, a przy tym chciałbyś w przyszłości rozwijać umiejętności sprzedażowe - wyślij do nas swoje CV!

Przykładowe zadania:

  • generowanie nowych leadów i umawianie spotkań z klientami,
  • bieżąca analiza potrzeb klientów oraz pomoc w zakresie merytorycznym i technicznym oferowanych usług,
  • bieżące wsparcie pracowników w utrzymaniu wysokich standardów obsługi klienta,
  • realizacja wyznaczonych planów,
  • udział w poprawie funkcjonalności i optymalizacji obecnych działań sprzedażowych firmy,
  • wprowadzanie danych do wewnętrznych systemów informatycznych,
  • raportowanie wyników swoich działań.

Wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie w zakresie obsługi klienta lub sprzedaży online,
  • wysokie zaangażowanie w nowe wyzwania i umiejętność szukania efektywnych rozwiązań,
  • inicjatywa, wysoka kultura osobista i rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • sumienność, dbałość o detale, zaangażowanie i terminowość,
  • orientacja na realizację celu,
  • umiejętność swobodnej rozmowy telefonicznej.

Kilka sympatycznych dodatków i faktów:

  • bieżące szkolenia z zakresu komunikacji,
  • dofinansowanie karty MultiSport,
  • możliwość korzystania z firmowego transportu,
  • urodzinowy dzień wolny,
  • j. angielski dla pracowników,
  • elastyczne godziny pracy,
  • doładowana karta do automatu z przekąskami i napojami,
  • comiesięczne integracje,
  • biuro przyjazne psom,
  • praca w nowoczesnym, przestrzennym budynku.

 

Jeśli jesteś osobą poszukującą nowych wyzwań na swojej ścieżce kariery, a powyższa oferta wygląda dla Ciebie interesująco - prześlij nam swoje CV w “Aplikuj teraz”!

Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Brodr. Jorgensen S.A. zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”. Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne