Ta oferta pracy jest nieaktualna od 1331 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent działu księgowego z j. niemieckim

  • Poznań, wielkopolskie pokaż mapę
  • Asystent
  • 2015-03-24

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    Carlsberg CSS jest niezależnym Shared Service Center, świadczącym
    usługi dopasowane do potrzeb innych spółek z Grupy Carlsberg. Jako
    profesjonalny partner biznesowy skupiamy się na rozwoju i ulepszaniu
    procesów. Nasza historia ciągłego rozwoju od momentu założenia udowodniła,
    że jesteśmy ważnym ogniwem w strukturze organizacji. Motto Thirst for Great jest odzwierciedleniem naszego codziennego dążenia do doskonałości.

    Praca w naszym Shared Service Center daje możliwość zapoznania się z biznesem branży
    piwnej, poznania systemu SAP oraz zapoznania się z nowoczesnymi modelami biznesowymi. Carlsberg CSS rozwija się wraz z ekspansją Carlsberg Breweries. Pierwotnie nasze centrum zostało stworzone, aby świadczyć usługi księgowe, dziś rozwijamy się również w innych obszarach, jak: Kontroling, Procurement & Supply Chain, Master Data.

    W związku z intensywnym rozwojem poszukujmy kandydatów pragnących do nas dołączyć i objąć stanowisko:

    Asystent działu księgowego
    ze znajomością języka niemieckiego
    Miejsce pracy: Poznań
    Nr ref.: ADK GER

    Obowiązki:

    • Kontrola merytoryczna i bieżąca weryfikacja otrzymanych dokumentów księgowych,
    • Weryfikacja oraz księgowanie faktur sprzedażowych lub zakupowych,
    • Stały kontakt z dostawcami zagranicznymi i jednostkami lokalnymi z Carlsberg Group,
    • Rozliczanie kont klientów,
    • Współpraca z pozostałymi członkami zespołu,
    • Praca w systemie SAP.

    Wymagania:

    • Wcześniejsze doświadczenia, typu praktyki, staże w obszarze księgowości, finansów,
    • Wykształcenie wyższe (mile widziane osoby, które ukończyły studia kierunkowe)
    • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (poziom B2/C1)
    • Dobra znajomość języka angielskiego (poziom B1/B2)
    • Dobra znajomość MS Office, szczególnie Excel,
    • Doświadczenie w pracy z systemem ERP będzie na plus,
    • Dokładność i skrupulatność w wykonywanych zadaniach,
    • Komunikatywność, otwartość,
    • Umiejętność pracy w zespole w środowisku międzynarodowym,
    • Chęć rozwoju w obszarze księgowości.

    Oferujemy:

    • Możliwość rozwoju w firmie o międzynarodowym zasięgu,
    • Codzienny kontakt z językiem obcym,
    • Bardzo dobre warunki pracy wśród energicznych i ambitnych ludzi w koleżeńskiej atmosferze,
    • Atrakcyjne wynagrodzenie i dodatkowe benefity: prywatna opieka medyczna, karta multisport.

     

    Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie aplikacji (CV + list motywacyjny) za pomocą przycisku Aplikuj. Prosimy o podanie odpowiedniego numeru referencyjnego w temacie maila.