Oferta pracy

Asystent Działu Marketingu

Merserwis Spółka z ograniczoną odpowiedzialnoscią Sp.K. O firmie

  • Warszawa

    mazowieckie
  • Ogłoszenie wygasło 3 lata temu
  • Asystent
Jesteśmy firmą z ponad 25-letnim doświadczeniem zajmującą się dystrybucją profesjonalnej aparatury kontrolno-pomiarowej, wsparciem technicznym i szkoleniem z oferowanej aparatury oraz świadczeniem kompleksowych usług badawczo-laboratoryjnych. Zakresem prowadzonej działalności jest segment B2B, obsługujemy firmy z branż energetyki, elektryki, elektroniki oraz wentylacji, klimatyzacji i chłodnictwa (HVCAR).
 
Nieustannie dążymy do rozwoju, modernizacji i dostosowywania naszego sposobu działania do potrzeb i wymagań klientów i rynku. Pozwala to nam na wdrażanie wielu innowacji w zakresie zarówno obsługi klientów czy prowadzenia prac badawczych i rozwojowych, ale również marketingu.
 
Do naszego kilkunastoosobowego zespołu poszukujemy osoby, która pomoże nam w realizowaniu pracy w obszarze marketingu, e-marketingu i nowych technologii. Szczególnie zależy nam na osobie pogodnej, pracowitej oraz wykazującej szczerą chęć nauki. W odróżnieniu od innych firm nie wymagamy 10 lat doświadczenia w zawodzie po ukończeniu szkoły. ;-)
Asystent Działu Marketingu

Do Twoich zadań będzie należeć:

  • Administracja stron internetowych i katalogu produktów
  • Praca w zespole wdrażającym narzędzia do automatyzacji procesów biznesowych i marketingowych
  • Realizowanie projektów z zastosowaniem druku 3D
  • Komunikacja w mediach społecznościowych i elektronicznych
  • Współorganizowanie kampanii marketingowych online
  • Tworzenie treści marketingowych dla newsletterów i strony www
  • Opracowanie materiałów marketingowych (np. katalogi, ulotki, landing page)
  • Przygotowanie wydarzeń firmowych i targów branżowych oraz uczestnictwo w nich
  • Współtworzenie profesjonalnego wizerunku firmy

Czego od Ciebie oczekujemy:

  • Wysokiej etyki i uczciwości, zaangażowania oraz chęci do nauki i podejmowania nowych wyzwań
  • Pracowitości, kreatywności oraz przestrzegania higieny pracy
  • Dyspozycyjności 5 dni w tygodniu w godzinach od 8 do 16
  • Związania się z firmą na okres min. 1-2 lat
  • Zdolności szybkiego uczenia się i adaptowania do wprowadzanych zmian
  • Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera
  • Znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym pracę z dokumentacją i komunikację
  • Znajomości HTML, CSS na poziomie co najmniej podstawowym
  • Dobrej znajomości Adobe Photoshop i Microsoft Office (Word, Excel)
  • Dodatkowymi atutami będzie znajomość w stopniu podstawowym oprogramowania Adobe Indesign, Illustrator; oprogramowania do projektowania 3D (np. SketchUP, FreeCAD, Blender itp.), znajomość podstaw PHP i JS, znajomość Google Analytics i Adwords

Czego możesz się od nas nauczyć i czym będziesz się zajmować:

  • Korzystania z najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych wsparcia klienta i e-marketingu na rynku (GSuite, CRM, ERP, Automatyzacja)
  • Korzystania z narzędzi Google Analytics oraz Google Adwords
  • Przygotowania firmy do udziału w największych targach branżowych w Polsce oraz uczestnictwo w nich (maks. 2-3 razy w roku)
  • Korzystania z całej gamy profesjonalnych narzędzi do obróbki grafiki i montażu wideo Adobe
  • Bezpośredniej współpracy z klientem na rynku B2B
  • Pracy zespołowej przy realizacji projektów wewnętrznych z wykorzystaniem Agile
  • Znajomości rynku profesjonalnej aparatury kontrolno-pomiarowej
  • Modelowania do druku 3D
  • Zarządzania treścią, modułami, dodatkami w CRM Joomla i zapleczu produktowym VirtueMart

Co możemy zaoferować:

  • Fajną, bezstresową i przyjazną atmosferę pracy oraz przejrzyste i uczciwe zasady współpracy
  • Wydajne stanowisko komputerowe wyposażone w dwa monitory
  • Po 12 miesiącach rzetelnej pracy możliwość awansu na stanowisko: Młodszy Specjalista
  • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • Pracę w dobrze wyposażonym biurze (filtrowana woda, oczyszczacze i nawilżacze powietrza, klimatyzacja, kawa) w Śródmieściu Warszawy (dzielnica Muranów), w godzinach: 8:00 - 16:00, bez nadgodzin!
  • Pracę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze lub w oparciu o działalność (Okres próbny 3 m-ce > Umowa na okres 2 lat > Umowa na czas nieokreślony)
  • Początkowe wynagrodzenie w przedziale: 3500 - 4100 zł brutto na podstawie umowy o pracę (zależne od umiejętności i posiadanego doświadczenia)
  • Możliwość przystąpienia po 12 miesiącach do wewnętrznego programu premiowego, uzyskując udział w wypracowanym zysku firmy
  • Możliwość skorzystania z pakietu socjalnego: karty sportowej, kinowej, prywatnej opieki zdrowotnej, lekcji języka angielskiego
  • Dla studentów ostatnich lat studiów, możliwość dostosowania czasu pracy do czynności związanych z zakończeniem studiów (absolutorium, obrona)

Jak wygląda proces rekrutacji

  • Etap I: selekcja przesłanych aplikacji CV w formie PDF
  • Etap II: zaproszenie do wypełnienia krótkiej ankiety wraz z testami
  • Etap III: spotkanie z wybranymi kandydatami z kierownictwem i osobami z działu
  • Ponadto wysyłamy informację zwrotną w formie e-mail o zakończeniu procesu rekrutacji aplikantom, którzy otrzymali zaproszenie do wypełnienia ankiety oraz rozmowy kwalifikacyjnej
  • Całkowity czas trwania procesu rekrutacji wynosi od 2 do 3 tygodni
Jeśli nasze ogłoszenie wydało Ci się interesujące oraz spełniasz nasze wymagania,
prześlij proszę CV w pliku PDF (nie akceptujemy plików WORD).
Proszę nie wysyłać CV w plikach DOC.
CV prosimy wysłać za pomocą Aplikuj
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy