AAO/MP/0720

Obowiązek informacyjny:

Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych znajdziesz 

Administrator(ka) biura budowy

Bergman Engineering Sp. z o.o.O firmie

  • Gdańsk, pomorskie

  • Ważna jeszcze 22 dni
    do: 29 sie 2020
  • Umowa o pracę, Kontrakt B2B
  • Pełny etat
  • Specjalista (Mid / Regular)

Bergman Engineering należy do technologicznych przedsiębiorstw rozwojowych i rekrutacyjnych, działających na  terenie Europy. Skupia swoje kompetencje w przemyśle motoryzacyjnym, lotniczym i energetycznym. We wszystkich obszarach swojego działania Bergman Engineering koncentruje się na jednym priorytecie – oferowaniu swoim Klientom usług najwyższej jakości.

Obecnie dla naszego Klienta – firmy o profilu inżynieryjnym – poszukujemy Kandydata/ki na stanowisko:

Administrator(ka) biura budowy

Miejsce pracy: Gdańsk
Nr ref.: AAO/MP/0720

Opis stanowiska:

  • Udział w projekcie inwestycyjnym budowy spalarni odpadów
  • Udział w tworzeniu standardów pracy w zakresie administracji na nowo powstającym placu budowy
  • Wsparcie kadry zarządzającej projektem w realizacji codziennych zadań
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • Koordynacja obiegu i prowadzenie dokumentów (pozwolenia na budowę itp.)
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań (organizacja spotkań i podróży służbowych)
  • Przyjmowanie klientów (osobiście lub telefonicznie)
  • Zakup materiałów biurowych
  • Proste tłumaczenia polsko-angielskie i angielsko-polskie
  • Wsparcie działań HR
  • Tworzenie raportów na potrzeby firmy

Wymagania:

  • Wyższe wykształcenie administracyjne  
  • Kilkuletnie doświadczenie w administracji na budowach
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Praktyczna znajomość narzędzi pakietu MS Office
  • Umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność organizacji pracy i czasu
  • Dokładność, zorientowanie na szczegóły
  • Gotowość do pracy w Olsztynie

Nasz klient oferuje:

  • Rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku z ramienia Generalnego Wykonawcy
  • Udział w ciekawym projekcie inwestycyjnym obejmującym prace budowlane i technologiczne
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • 3-letni kontrakt z elastyczną formą współpracy (umowa o pracę bądź B2B)
  • Zwrot kosztów zakwaterowania na miejscu projektu (Olsztyn)
  • Niezbędne narzędzia pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Wysyłając dokumenty aplikacyjne w odpowiedzi na powyższe ogłoszenie wyraża Pan / Pani zgodę na przetwarzanie Pana / Pani danych osobowych zawartych CV lub innych przekazanych nam danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

 

Jeżeli chciałby Pan / Pani otrzymywać od Bergman Engineering Sp. z o.o. w przyszłości inne oferty pracy, prosimy o umieszczenie w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bergman Engineering Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Petrażyckiego 57 (KRS: 394281) moich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji”.

Bergman Engineering należy do technologicznych przedsiębiorstw rozwojowych i rekrutacyjnych, działających na  terenie Europy. Skupia swoje kompetencje w przemyśle motoryzacyjnym, lotniczym i energetycznym. We wszystkich obszarach swojego działania Bergman Engineering koncentruje się na jednym priorytecie – oferowaniu swoim Klientom usług najwyższej jakości.

Obecnie dla naszego Klienta – firmy o profilu inżynieryjnym – poszukujemy Kandydata/ki na stanowisko:

Administrator(ka) biura budowy

Numer ref.: AAO/MP/0720

Opis stanowiska:

  • Udział w projekcie inwestycyjnym budowy spalarni odpadów
  • Udział w tworzeniu standardów pracy w zakresie administracji na nowo powstającym placu budowy
  • Wsparcie kadry zarządzającej projektem w realizacji codziennych zadań
  • Zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • Koordynacja obiegu i prowadzenie dokumentów (pozwolenia na budowę itp.)
  • Zarządzanie kalendarzem spotkań (organizacja spotkań i podróży służbowych)
  • Przyjmowanie klientów (osobiście lub telefonicznie)
  • Zakup materiałów biurowych
  • Proste tłumaczenia polsko-angielskie i angielsko-polskie
  • Wsparcie działań HR
  • Tworzenie raportów na potrzeby firmy

Wymagania:

  • Wyższe wykształcenie administracyjne  
  • Kilkuletnie doświadczenie w administracji na budowach
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
  • Praktyczna znajomość narzędzi pakietu MS Office
  • Umiejętności komunikacyjne
  • Umiejętność organizacji pracy i czasu
  • Dokładność, zorientowanie na szczegóły
  • Gotowość do pracy w Olsztynie

Nasz klient oferuje:

  • Rozwojową pracę w międzynarodowym środowisku z ramienia Generalnego Wykonawcy
  • Udział w ciekawym projekcie inwestycyjnym obejmującym prace budowlane i technologiczne
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • 3-letni kontrakt z elastyczną formą współpracy (umowa o pracę bądź B2B)
  • Zwrot kosztów zakwaterowania na miejscu projektu (Olsztyn)
  • Niezbędne narzędzia pracy
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Wysyłając dokumenty aplikacyjne w odpowiedzi na powyższe ogłoszenie wyraża Pan / Pani zgodę na przetwarzanie Pana / Pani danych osobowych zawartych CV lub innych przekazanych nam danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

 

Jeżeli chciałby Pan / Pani otrzymywać od Bergman Engineering Sp. z o.o. w przyszłości inne oferty pracy, prosimy o umieszczenie w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bergman Engineering Sp. z o.o. z siedzibą we Wrocławiu, ul. Petrażyckiego 57 (KRS: 394281) moich danych osobowych dla celów przyszłych rekrutacji”.

 

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami

Ogłoszenie archiwalne