Oferta pracy

Asystent/ka biura budowy

Air Liquide Polska Sp. z o.o.

  • Głogów

    Głogów, dolnośląskie
  • ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent
  • rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • prowadzenie i koordynacja spraw administracyjno-gospodarczych biura budowy

  • prowadzenie rejestru przychodzących materiałów oraz kontrola dokumentów i ilości dostaw materiałów

  • kompletowanie dokumentów budowy oraz prowadzenie dokumentacji biura, w tym archiwizacja dokumentów

  • koordynacja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym także tłumaczenia z/na język angielski

  • zarządzanie dostawami materiałów biurowych: przygotowanie i składanie zamówień, kontakty z dostawcami i innymi jednostkami współpracującymi

  • rejestracja i obsługa klientów i gości podczas ich wizyty na terenie jednostki produkcyjnej

  • odpowiedzialność za prawidłowy przepływ informacji pomiędzy jednostką produkcyjną i jednostkami współpracującymi

Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego

  • doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane

  • znajomość zasad prowadzenia i przechowywania korespondencji biurowej oraz innych

  • dokumentów mile widziane

  • bardzo dobra znajomość pakietu Office (Excel)

  • bardzo dobra organizacja pracy własnej

  • komunikatywność, zaangażowanie

  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych: faxu, kserokopiarki

To oferujemy

  • Zatrudnienie na umowę o pracę przez zewnętrzną firmę

  • Premia roczna do 10% + dodatkowe 3 dni urlopu w roku

  • Szkolenia wdrażające do pracy

Air Liquide Polska Sp. z o.o.

Jako Grupa Air Liquide jesteśmy światowym liderem w dziedzinie produkcji gazów, technologii oraz usług dla przemysłu i ochrony zdrowia. Nasza obecność w 80 krajach to ponad 67 000 pracowników i obsługa ponad 3 000 000 klientów i pacjentów.

Przewiń do profilu firmy

Main purpose of this role

Energy Management Specialist role is a part of the Large Industries commercial department with a goal to ensure and deliver strong support to daily energy management operations and strategic challenges. In this role, you will ensure the efficient implementation of energy operations, including market analysis, reporting and obligations related to energy trading and intensive status. You will also plan and execute Energy Efficiency projects. You will actively collaborate with internal teams, such as operational, finance (controlling and accounting) legal and investment teams as well as with suppliers and customer representatives through clear communication, coordination and high expertise.