Oferta pracy

Klikając w przycisk „Aplikuj” lub „Aplikuj teraz”, bądź w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Alfasigma Polska sp. z o.o. (zwanej poniżej „Spółką”) zgadzasz się na przetwarzanie przez Spółkę Twoich danych osobowych, w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego na stanowisko, wskazane w ogłoszeniu Spółki. Jeżeli chcesz, żeby Spółka zachowała Twoje CV i uwzględniała je w przyszłych procesach rekrutacyjnych, prosimy umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Alfasigma Polska sp. z o.o. (KRS: 0000180892) danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji”. Wyrażenie przez Ciebie zgody na przetwarzanie przez Spółkę Twoich danych osobowych jest dobrowolne. Zgodę tę możesz cofnąć w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie tej zgody przed jej cofnięciem. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania przez Spółkę Twoich danych osobowych znajdziesz tutaj https://pl.alfasigma.com//CMSContent/Alfasigma-Poland/Polityka_prywatn_i_info.wst%C4%99pna.pdf
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/ka Biura/ Działu Marketingu

Alfasigma Polska Sp. z o.o.O firmie

  • Warszawa

    Warszawa, mazowieckie
  • Ważna jeszcze 22 dni
    do: 08 lip 2021
  • umowa o pracę
  • pełny etat
  • asystent

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie Działu Marketingu w bieżących obowiązkach

  • Dbanie o szeroko pojęty ład korporacyjny w biurze

  • Dbanie o aspekty związane z administracja biurową

  • Monitorowanie i analizowanie stanu płatności / faktur

  • Aktualizacja informacji w systemie / bazie po kontakcie z kontrahentami

  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz ich archiwizację

  • Inne zadania w ramach prowadzonych projektów

  • Prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami

  • Regularne wprowadzanie danych do systemu

  • Wyjaśnianie płatności, faktur, bieżących zapytań kierowanych do biura

Nasze wymagania

  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. roczne.

  • Wykształcenie wyższe

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (C1/B2)

  • Doskonała organizacja pracy biurowej, szybkość i rzetelność

  • Zaangażowanie i zapał do pracy

  • Kreatywność, odpowiedzialność oraz samodzielność

  • Elastyczność i szybkość w działaniu

  • Sprawna obsługa pakietu MS Office

  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne

  • Samodyscyplina i umiejętność zarządzania własnym czasem pracy

  • Łatwość w nawiązywaniu relacji i otwartość na kontakt telefoniczny z klientami

  • Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta

To oferujemy

  • pracę w międzynarodowej firmie o rosnącej pozycji na rynku;

  • umowę o pracę;

  • opiekę medyczną i stomatologiczną, ubezpieczenie na życie, kartę sportową;

  • Pracowniczy Program Emerytalny w całości finansowany przez pracodawcę;

  • narzędzia pracy: laptop, telefon komórkowy;

  • Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • służbowy telefon do użytku prywatnego

  • komputer do użytku prywatnego

  • program emerytalny

Alfasigma Polska Sp. z o.o.

Jesteśmy średniej wielkości firmą farmaceutyczną, wchodzącą w skład międzynarodowej grupy Alfasigma. Produkujemy i sprzedajemy oryginalne i innowacyjne produkty, które pomagają ludziom na całym świecie. W naszej pracy stawiamy na ludzi, pracę zespołową i ciągły rozwój.

Przewiń do profilu firmy
Tak się u nas pracuje
Tak się u nas pracuje

Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV z dopiskiem: imię i nazwisko Asystent/ka/nazwa regionu klikając na przycisk Aplikuj znajdujący się na dole ogłoszenia.