Oferta pracy

Asystent/ka Biura i Zarządu

Wydawnictwo Naukowe PWNO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Wydawnictwo Naukowe PWN

Daimlera 2

Warszawa

Wydawnictwo Naukowe PWN realizuje misję rzetelnego i wiarygodnego dostawcy treści naukowych i innowacyjnych rozwiązań edukacyjnych, z których nasi Klienci będą korzystać przez całe życie. Każdego roku nakładem PWN ukazuje się ponad 200 tytułów, w tym publikacje książkowe, e-booki, aplikacje mobilne oraz produkty multimedialne. PWN konsekwentnie umacnia oraz rozszerza swoją działalność dostawcy usług wydawniczych, szkoleniowych i konferencyjnych. Stawiamy na rozwój technologii i różnorodność produktów. Przykładami są pierwsza w Polsce wirtualna czytelnia książek dla klientów instytucjonalnych – IBUK Libra oraz intensywne kursy programistyczne prowadzone przez Reaktor PWN.

 

Obecnie poszukujemy najlepszego Kandydata/Kandydatki zainteresowanego/-ej nowymi możliwościami rozwoju na stanowisku: 

Asystent/ka Biura i Zarządu

Miejsce pracy: Warszawa

Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:

  • wsparcie Zarządu w prowadzeniu kluczowych projektów
  • wsparcie administracyjne dla Członków Zarządu
  • współpracę przy przygotowywaniu zestawień, raportów, prezentacji, notatek (także w języku angielskim)
  • zapewnianie skutecznej  komunikacji wewnątrz Firmy
  • nadzór nad terminowym przepływem informacji, korespondencji i dokumentów, przy zachowaniu bezpieczeństwa i poufności informacji, w tym dbanie o prawidłowy obieg dokumentów między Działami i Spółkami
  • przygotowywanie materiałów, dokumentów, informacji, tłumaczeń na zlecenie Zarządu,
  • archiwizację umów i dokumentacji
  • obsługę rejestru zamówień wewnętrznych
  • organizowanie i obsługę spotkań oraz aktywną współpracę z kluczowymi partnerami biznesowymi
  • pomoc w organizacji podróży służbowych Członków Zarządu, rozliczanie podróży służbowych oraz dekretację faktur kosztowych Zarządu
  • udział w spotkaniach operacyjnych, koordynowanie realizacji zadań wyznaczonych kadrze kierowniczej przez Zarząd
  • współpracę przy organizacji imprez i wydarzeń firmowych
  • zamawianie materiałów biurowych
  • zastępowanie pozostałych asystentek w czasie ich nieobecności

 Zapraszamy do udziału w naszej rekrutacji!

Oczekujemy od Ciebie:

  • bardzo dobrej, udokumentowanej znajomości j. angielskiego (C1/C2)
  • doskonałej znajomości pakietu Office
  • doświadczenia na podobnym stanowisku
  • dobrych umiejętności organizacyjnych i komunikacyjnych
  • orientacji na potrzeby współpracowników i klientów
  • taktu i dyskrecji

W zamian oferujemy:

  • pracę w firmie o renomowanej pozycji rynkowej
  • umowę o pracę
  • opiekę medyczną, a także możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
 
Zainteresowani? Aplikujcie

Wszystkim kandydatom zapewniamy całkowitą poufność.
Informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy