Asystent/ka biura kancelarii

Kancelaria Prawna Piotr KaczmarekO firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Kancelaria Prawna Piotr Kaczmarek

Warszawska 96

Gdańsk

Kancelaria Prawna Piotr Kaczmarek

Kancelaria Prawna Kaczmarek i Partnerzy to stabilna Kancelaria od wielu lat świadcząca usługi obsługi prawnej Firm i osób prywatnych.
 
Naszym celem jest dostarczanie Klientom usług na najwyższym poziomie w przystępnej cenie. Dążymy do tego, aby nasza kancelaria była postrzegana jako “kancelaria otwarta na ludzi“, gdzie nasi Klienci będą czuli się komfortowo i bezpiecznie.
 
Sprawdź nas na:
 
Obecnie w związku z rozwojem działalności poszukujemy świetnie zorganizowanej i komunikatywnej osoby na stanowisko:

Asystent/ka biura kancelarii

Miejsce pracy: Gdańsk

Zakres obowiązków:

  • Wspieranie pracy Właściciela Kancelarii (prowadzenie kalendarzy, organizowanie spotkań i podróży, przygotowywanie agend, prezentacji i minutek),
  • Zapewnienie sprawnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • Obsługa profili społecznościowych i inny działań marketingowych zleconych przez Właściciela Kancelarii,
  • Prowadzenie korespondencji zarządczej, dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów,
  • Przygotowywanie dokumentów, tłumaczeń, raportów,
  • Profesjonalne reprezentowanie firmy i dbanie o jej wizerunek w relacjach z biznesowymi partnerami,
  • Obsługa biura, współpraca z dostawcami.

Wymagania:

  • 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • doświadczenie w zadaniach marketingowych - obsługa fb, copywriting,
  • praktyczna znajomość pakietu MsOffice,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego lub innych,
  • prawo jazdy kat. B,
  • świetna organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność selekcjonowania informacji i nadawania im priorytetów,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • wysoka kultura osobista, odpowiedzialność,
  • samodzielność i umiejętność podejmowania własnej inicjatywy, kreatywność, 
  • elastyczność, w tym otwartość na zmiany.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Terminowo wypłacane wynagrodzenie adekwatne do poziomu doświadczenia i kompetencji (podstawa plus premia),
  • Pracę w ciekawej, dynamicznie rozwijającej się Kancelarii,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania ciekawych doświadczeń,
  • Służbowy komputer, telefon, szkolenia rozwojowe.

Osoby zainteresowane powyższym ogłoszeniem proszone są o przesłanie wraz CV poprzez formularz.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.


Kancelaria Prawna Kaczmarek i Partnerzy to stabilna Kancelaria od wielu lat świadcząca usługi obsługi prawnej Firm i osób prywatnych.
 
Naszym celem jest dostarczanie Klientom usług na najwyższym poziomie w przystępnej cenie. Dążymy do tego, aby nasza kancelaria była postrzegana jako “kancelaria otwarta na ludzi“, gdzie nasi Klienci będą czuli się komfortowo i bezpiecznie.
 
Sprawdź nas na:
 
Obecnie w związku z rozwojem działalności poszukujemy świetnie zorganizowanej i komunikatywnej osoby na stanowisko:
Asystent/ka biura kancelarii

Zakres obowiązków:

  • Wspieranie pracy Właściciela Kancelarii (prowadzenie kalendarzy, organizowanie spotkań i podróży, przygotowywanie agend, prezentacji i minutek),
  • Zapewnienie sprawnej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej,
  • Obsługa profili społecznościowych i inny działań marketingowych zleconych przez Właściciela Kancelarii,
  • Prowadzenie korespondencji zarządczej, dbanie o prawidłowy i terminowy obieg dokumentów,
  • Przygotowywanie dokumentów, tłumaczeń, raportów,
  • Profesjonalne reprezentowanie firmy i dbanie o jej wizerunek w relacjach z biznesowymi partnerami,
  • Obsługa biura, współpraca z dostawcami.

Wymagania:

  • 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie wyższe kierunkowe,
  • doświadczenie w zadaniach marketingowych - obsługa fb, copywriting,
  • praktyczna znajomość pakietu MsOffice,
  • mile widziana znajomość języka angielskiego lub innych,
  • prawo jazdy kat. B,
  • świetna organizacja pracy własnej i umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność selekcjonowania informacji i nadawania im priorytetów,
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
  • wysoka kultura osobista, odpowiedzialność,
  • samodzielność i umiejętność podejmowania własnej inicjatywy, kreatywność, 
  • elastyczność, w tym otwartość na zmiany.

Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Terminowo wypłacane wynagrodzenie adekwatne do poziomu doświadczenia i kompetencji (podstawa plus premia),
  • Pracę w ciekawej, dynamicznie rozwijającej się Kancelarii,
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania ciekawych doświadczeń,
  • Służbowy komputer, telefon, szkolenia rozwojowe.
Osoby zainteresowane powyższym ogłoszeniem proszone są o przesłanie wraz CV poprzez formularz.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne