Asystent/ka Biura

LTEC Sp.z o.o.O firmie

LTEC Sp.z o.o.

Puławska 44D

Piaseczno

LTEC Sp. z o.o. to zespół profesjonalistów posiadających wieloletnie doświadczenie w realizacji najbardziej skomplikowanych projektów z obszaru automatyki oraz integracji systemów budynkowych. LTEC Sp. z o. o. specjalizuje się w realizacji zadań w ramach infrastruktury elektrycznej, niskoprądowej, teletechnicznej oraz automatyki budynkowej wraz z BMS i wizualizacją SCADA.

ASYSTENT/KA BIURA

Zakres obowiązków:

  • Obsługa połączeń telefonicznych i firmowej skrzynki mailowej
  • Obsługa korespondencji/ współpraca z Pocztą Polską i firmą kurierską
  • Koordynacja skutecznego przepływu dokumentów i informacji
  • Przygotowywanie zestawień
  • Prowadzenie kalendarza spotkań/dostępności sal konferencyjnych
  • Przyjmowanie i obsługa gości
  • Nadzór nad zaopatrzeniem firmy w materiały biurowe/spożywcze
  • Dbanie o zachowanie porządku w biurze
  • Bieżące wsparcie innych działów
  • Realizacja innych zadań administracyjno-biurowych

Oczekiwania:

  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
  • Samodzielność
  • Komunikatywność
  • Inicjatywa i zaangażowanie
  • Dobra obsługa pakietu MS Office
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie mile widziane

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 9-17
  • Pakiet medyczny po okresie próbnym

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy