Ta oferta pracy jest nieaktualna od 11 dni. Sprawdź aktualne oferty pracy dla Ciebie

Asystent/ka Biura Rektora

  • Warszawa, mazowieckie
  • Asystent
  • 10.06.2019

    Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.

    SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny to niepubliczna uczelnia akademicka prowadząca działalność badawczą oraz oferująca studia o profilu praktycznym i akademickim w Warszawie, Wrocławiu, Sopocie, Poznaniu i Katowicach. Oferta dydaktyczna uczelni obejmuje kierunki z zakresu nauk społecznych, humanistycznych, ale także wzornictwa i grafiki. Naszym celem jest wzbogacenie oferty dydaktycznej i naukowej oraz rozwój innych dyscyplin, w tym informatyki. Zespół Uniwersytetu SWPS tworzy ponad 700 osób – pracowników akademickich i pionu biznesowo-organizacyjnego. Uczelnia jest atrakcyjnym miejscem rozwoju zawodowego, zapewnia system atrakcyjnych benefitów pracowniczych. Tworzymy zróżnicowane i współdziałające środowisko profesjonalistów ceniących pracę na rzecz studentów, tworzenie wiedzy i jej praktyczne wykorzystanie. Pracownikami i współpracownikami uczelni są wybitni naukowcy, odnoszący sukcesy praktycy, artyści i przedstawiciele świata mediów.  Uniwersytet SWPS od wielu lat współpracuje z firmami i jednostkami naukowymi z sektora IT, mając tym samym udział w opracowaniu wielu innowacyjnych rozwiązań, np. takich, jak robot edukacyjny Photon, czy aplikacja do badania jasności tekstów w języku polskim - Jasnopis. Łącząc wiedzę psychologiczną z informatyką, nasi badacze tworzą aplikacje i systemy informatyczne, podnoszące jakość życia, jak np. Beviado.
     
    SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny poszukuje kandydatów na stanowiska: 
    ASYSTENT/KA BIURA REKTORA
    Miejsce pracy: Warszawa

    Zakres odpowiedzialności:

    • Wsparcie Rektora i władz uczelni w wykonywanych zadaniach, w tym m.in. w przygotowanie zarządzeń Rektora i ich publikacja, kompleksowa obsługa spraw dyscyplinarnych, itp.
    • Przygotowywanie pism, protokołów, raportów, prezentacji
    • Zapewnienie właściwego obiegu dokumentów oraz ich archiwizacja, obsługa korespondencji
    • Udział w przygotowaniu wydarzeń organizowanych przez Rektora np. spotkania ciał kolegialnych, Inauguracja Roku Akademickiego, wręczenie tytułu Honoris Causa, itp.
    • Prowadzenie kalendarza Rektora,  organizacja i obsługa spotkań
    • Organizacja wyjazdów służbowych Rektora
    • Współpraca z innymi jednostkami uczelni w zakresie zleconym przez Rektora
    • Dbanie o prawidłowe funkcjonowanie Biura Rektora

    Od kandydatów oczekujemy:

    • Wyższego wykształcenia
    • Minimum 3-letniego doświadczenia pracy na stanowisku asystenckim lub podobnym
    • Umiejętności biegłego tworzenia oraz redagowania pism (m.in. protokołów i oficjalnych pism)
    • Bardzo dobrej znajomości obsługi pakietu Office
    • Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
    • Wysokiej kultury osobistej, samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy oraz umiejętności pracy pod presją

    Oferujemy:

    • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
    • Pracę w profesjonalnym i przyjaznym otoczeniu, wśród wybitnych profesorów, znakomitych naukowców i opiniotwórczych ekspertów;
    • Pracę w przyjaznej atmosferze w kilkuosobowym zespole;
    • Zniżki na studia magisterskie, doktoranckie i podyplomowe dla pracownika i jego rodziny
    • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej dla pracownika i jego rodziny
    • Możliwość skorzystania z dofinansowania do pakietu Multisport i Multibenefit
    • Zniżki na studia magisterskie, doktoranckie i podyplomowe dla pracownika i jego rodziny
    • Zniżki na kursy językowe
    • Możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach
    Zainteresowane osoby, spełniające powyższe kryteria, prosimy o przysłanie CV
    za pomocą przycisku aplikowania.

    Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

    Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)”.