Oferta pracy

Asystent/ka biura sprzedaży firmy deweloperskiej

Mertis InvestmentsO firmie

Mertis Investments

Łęczycka 35

Bydgoszcz

Mertis Investments jest spółką brokerską inwestycji deweloperskich zajmującą się obsługą sprzedażową nowych osiedli mieszkaniowych. Do naszego zespołu handlowego w Bydgoszczy poszukujemy osoby na stanowisko asystenckie
Asystent/ka biura sprzedaży firmy deweloperskiej

Zakres obowiązków na tym stanowisku:

  • Pierwsza linia w kontakcie z klientami 
  • Obsługa biura i wsparcie handlowców
  • Zarządzanie przepływem informacji
  • Umawianie spotkań i kalendarzy członków zespołu
  • Zarządzanie reklamami, portalami i treściami w mediach społecznościowych
  • Zarządzanie treścią i ofertami na stronach www 
  • Zarządzanie klientami w systemie CRM
  • Pomoc handlowcom w obsłudze klientów i dokumentacji
  • Odpowiedzialność za bieżącą obsługę i funkcjonowanie pracy biura
  • Dbanie o porządek w biurze i dobrą atmosferę

Nasze oczekiwania:

  • Pozytywna, wesoła osobowość i bardzo wysokie umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne (rozmowa, telefon i email)
  • Dobra organizacja pracy i zaradność w rozwiązywaniu bieżących problemów
  • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe
  • Mile widziana chęć do nauki i rozwoju osobistego szczególnie w zakresie psychologii i sprzedaży
  • Umiejętność pracy w zespole i kontaktach z klientami
  • Umiejętność pracy z komputerem i aplikacjami biurowymi (Excel, Canva, aplikacje Google, Facebook, Instagram)
  • Zainteresowanie branżą nieruchomości

Oferujemy:

  • Umowę o pracę - pełen etat
  • Wynagrodzenie podstawowe plus systemowa premia od wyników pracy
  • Premie uznaniowe za sukcesy w pracy - im większe sukcesy, tym wyższe premie
  • Komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze i fajnej atmosferze
  • Możliwości rozwoju osobistego i podnoszenia kwalifikacji
  • Wielowątkowa praca w silnie eksperckim środowisku kształtująca osobowość handlową, doradczą i biznesową

Idealny kandydat/ka na to stanowisko:

  • Ma już jakąś wizję siebie na przyszłość
  • Chce się rozwijać
  • Nie zmienia pracy co 3-mce szukając swojego miejsca na ziemi
  • Ogarnia Internet nie tylko jako konsument ale też twórca i autor treści 
  • Umie słuchać i rozmawiać
  • Ma w sobie pozytywną energię, umie pracować w zespole
  • Potrafi wyznaczać sobie i realizować indywidualne cele
  • Nie marudzi, że jest robota do zrobienia

Poszukujemy sumiennej i zorganizowanej osoby, która będzie potrafiła zadbać o dobry kontakt z klientami, organizację pracy biura sprzedaży i zespołu handlowców. Jest to głównie praca stacjonarna z wykorzystaniem dokumentów, telefonu i komputera. Zdajemy sobie sprawę, że znalezienie osoby o idealnie dopasowanych kompetencjach nie zawsze jest realne dlatego szukamy odpowiedniej osobowości, którą wdrożymy do pracy w naszej firmie. Zależy nam aby osoba na tym stanowisku była otwarta na wiedzę, chętnie się uczyła i podnosiła kompetencje w zakresie komunikacji, branży budowlanej i sprzedaży. 

Jeśli interesuje cię praca w branży nowych nieruchomości a dodatkowo lubisz pracę z ludźmi to przyślij nam swoją aplikację (CV i kilka słów o sobie wraz z linkiem do kont na portalach społecznościowych
- FB / Insta / LinkedIn
) za pomocą przycisku Aplikuj.
 
Oferta aktualna do końca września 2020 lub do czasu znalezienia odpowiedniej osoby. 

Ogłoszenie archiwalne

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy