Asystent/ka Biura

Enprom Sp. z o.o.O firmie

Rekrutacja zdalna

Rekrutacja zdalna

To wyróżnienie ofert oznacza, że cały proces rekrutacyjny jest prowadzony zdalnie. Dowiedz się więcej
Rekrutacja zdalna

Enprom Sp. z o.o.

Taneczna 18C

Warszawa

ENPROM Sp. z o.o. to prężna firma gwarantująca najwyższą jakość wykonywanych usług w branży elektroenergetycznej na rynku polskim i zagranicznym.
 
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:
Asystent/ka Biura
Miejsce pracy: Warszawa

Opis stanowiska:

  • prowadzenie i koordynacja bieżących spraw administracyjnych,
  • przygotowywanie pism, zestawień i statystyk,
  • dbałość o sprawny i terminowy obieg dokumentów,
  • koordynowanie kalendarza spotkań Zarządu (w tym również telefoniczne potwierdzanie umówionych spotkań),
  • przygotowywanie i obsługa spotkań biznesowych,
  • profesjonalna obsługa Klienta.

Wymagania:

  • minimum 6-miesięczne doświadczenie w pracy na stanowiskach asystenckich,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Outlook, Word, Excel, Power Point),
  • wykształcenie średnie (mile widziane wyższe),
  • skrupulatność, rzetelność oraz dbałość o detale,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetów,
  • mile widziane doświadczenie w branży budowlanej,
  • mile widziana znajomość jęz. angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym.

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

ENPROM Sp. z o.o. to prężna firma gwarantująca najwyższą jakość wykonywanych usług w branży elektroenergetycznej na rynku polskim i zagranicznym.
 
Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydata na stanowisko:
Asystent/ka Biura

Opis stanowiska:

  • prowadzenie i koordynacja bieżących spraw administracyjnych,
  • przygotowywanie pism, zestawień i statystyk,
  • dbałość o sprawny i terminowy obieg dokumentów,
  • koordynowanie kalendarza spotkań Zarządu (w tym również telefoniczne potwierdzanie umówionych spotkań),
  • przygotowywanie i obsługa spotkań biznesowych,
  • profesjonalna obsługa Klienta.

Wymagania:

  • minimum 6-miesięczne doświadczenie w pracy na stanowiskach asystenckich,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Outlook, Word, Excel, Power Point),
  • wykształcenie średnie (mile widziane wyższe),
  • skrupulatność, rzetelność oraz dbałość o detale,
  • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność planowania oraz ustalania priorytetów,
  • mile widziane doświadczenie w branży budowlanej,
  • mile widziana znajomość jęz. angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym.

Benefity

  • Nasz zespół to grupa utalentowanych, profesjonalnych pasjonatów
  • Umowa o pracę lub umowa B2B
  • Prywatna opieka medyczna
  • Multisport
  • Dodatkowe ubezpieczenie na życie
  • Możliwość rozwoju i poszerzania kompetencji
  • Niezbędne narzędzia pracy
  • Spotkania integracyjne
  • Brak dress code

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

 

Ogłoszenie archiwalne