Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę

Aktualne oferty pracodawcy
Oferta z szybkim aplikowaniem 
co to?
Na oferty z aktywnym „Aplikuj szybko” zaaplikujesz jednym kliknięciem. Korzystają one z danych używanych przez Ciebie przy ostatnim aplikowaniu. Jeśli jeszcze tego nie robiłaś/eś, nie przejmuj się. Za pierwszym razem trafisz na pełny formularz aplikowania.

Asystent/ka biura

OptiBuyO firmie

  • Warszawa, mazowieckie

  • Ogłoszenie wygasło miesiąc temu
  • Umowa zlecenie
  • Pełny etat
  • Asystent

Tworzymy międzynarodową, dynamicznie rozwijającą się firmę doradczą i wdrożeniową. Oferujemy usługi dla biznesu związane z szeroko pojętym #procurement, zarówno pod kątem konsultingu biznesowego jak i zaawansowanych narzędzi IT do zarządzania procesami zakupowymi.

 

Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko Asystenta/ki biura, która będzie odpowiedzialna za organizacje biura w siedzibie firmy (prawa ręka Office Managera i trochę lewej ręki Marketing Managera).  

 

Jeśli jesteś samodzielną i proaktywną osobą, nie boisz się brać odpowiedzialności za swoje zadania oraz chcesz się uczyć - zapraszamy Cię do współpracy!

 

Nasza misja

Wyznajemy zasadę, że praca powinna dawać ludziom satysfakcję. Wiemy też, że znalezienie odpowiedniego dla siebie miejsca wymaga czasu i odpowiedniego ukierunkowania przez bardziej doświadczonych kolegów. Każdy pracownik przychodzi do nas po to aby się rozwinąć.

Asystent/ka biura

Co będzie należeć do Twoich obowiązków:

  • Organizacja, zaopatrzenie i wyposażenie biura
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych do systemów
  • Wsparcie przy organizacji imprez firmowych i korporacyjnych
  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
  • Wysyłanie/odbieranie korespondencji
  • Przyjmowanie gości i koordynacja rozmów telefonicznych
  • Bieżące sprawy administracyjne i zadania zlecone przez Zarząd spółki
  • Wsparcie w codziennych zadaniach Office Managera i działu Marketingu
  • Organizacja i rozliczanie podróży służbowych
  • Przygotowywanie raportów
  • Dbanie o wygląd i estetykę biura  

 

Oferujemy:

  • Umowę zlecenie- z czasem przejście na pełen etat
  • Elastyczne godziny pracy
  • Możliwość rozwoju, w tym udziału w rekrutacjach wewnętrznych. do innych działów 

Oczekiwania: 

  • Obsługa pakietu MS Office (Excel - średniozaawansowany)
  • Umiejętność redagowania oficjalnej dokumentacji 
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych 
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (w mowie i piśmie)
  • Uczynna, asertywna i proaktywna postawa
  • Dyspozycyjność minimum 25 h tygodniowo
  • Aktualne prawo jazdy kat. B 
Dołącz do nas! Zachęcamy do przesłania swojego CV klikając w przycisk aplikowania.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Ogłoszenie archiwalne